piatok, 8. februára 2013

Zimné fotenie + rozhovor

Ahojte! Po dlhšej dobe som sa rozhodla opäť pridať nejaké z mojich fotiek. Tieto vznikli asi pred 3 týždňami... Snežilo, fúkalo, bolo -6 stupňov, ale nejak som to vydržala a s fotkami som spokojná. Zimné fotky majú svoje čaro, len sa pre nich treba trochu obetovať :) V najbližšej dobe sem pridám ešte fotky z iných fotení a dokonca aj jedno video.



Foto: Milan Matuška (fanpage)

Keď chcete, tak si môžete prečítať rozhovor so mnou pre blog coolmodelky.blog.cz

30 komentárov:

  1. Len jedno slovo - wau!! Dokonale fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :O krása :) inak je možné že som ťa dnes videla na hospodárskej v tt po druhej poobede ? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A áno je to veľmi pravdepodobné, išla som akurát v tom čase tade :)

      Odstrániť
  3. hlavne tá prvá foto sa mi veľmi páči, len si musela neskutočne vymrznúť! ja by som potom 2 týždne ležala v posteli s antibiotikami:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti :) Tá prvá fotka tak to bola bleskovka, vyzlečená som bola asi 3 minúty :D Ale aj ja som si myslela, že budem chorá, ale našťastie sa tak nestalo :)

      Odstrániť
  4. Ach-kiaž by som aj ja raz mala také fotky. A vyzeráš na nich tak krehko,jemne...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To určite nie je problém, fotografov, ktorí spravia takéto fotky je určite veeeľmi veľa :)

      Odstrániť
  5. Nááádherné fotky, hlavně ta první :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vydarene fotografie....velmi ti to na nich pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Neviem či by som sa odhodlala na podobné fotky. Asi by boli celé rozmazané ako by ma triaslo od zimy :DD Tvoje fotky sú krásne. Na tej prvej si úplne ako zimná víla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som skoro zamrzla a nebolo mi všetko jedno :D A ďakujem!

      Odstrániť
  8. jů, tak ty se povedly :) vím, že tyhle fotky asi nebudou focené tvým foťákem, ale chtěla bych se zeptat, jaký používáš?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Líčenia očí fotím najčastejšie s Nikon coolpix P100. Na fotenie nechtov alebo celej tváre zas používam kompakt od olympusu.

      Odstrániť
  9. Ta druha sa mi velmi paci, mas tam taky tajomny vyraz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty fotky!! Něco neskutečného:) Tomu říkám KRÁSA :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Amazing photos!!
    With love,
    Miriam (http://varios-angulos.blogspot.pt/)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Zamrzla by som! Rešpekt :D Ale veľmi pekné fotky, ty si taký podobný typ ako ja, tiež máš takú úzku sánku.
    :)

    OdpovedaťOdstrániť