utorok, 30. apríla 2013

Lip Tattoos v akcii! :)

Ahojte, v TOMTO článku som vám ukazovala Lip Tattoos, ktoré som si objednávala z internetu. Už som sa veľmi tešila, kedy ich použijem... Vhodná príležitosť sa naskytla v sobotu, keď som išla na párty, kam bolo za úlohu prísť v prezlečení za nejakú hudobnú hviezdu. Ja som si vybrala Avril Lavigne... Nie že by ona nosila takéto pery, ale k tým tmavým tieňom sa mi to páčilo :D

Použitie Lip Tattoos je nasledovné: Vylúpnete hornú a dolnú peru z papierovej kartičky a postupne primeriavate a striháte až dovtedy, kým nebudú sedieť na vaše pery. Nikdy ale nestriháte hornú peru z vrchnej strany a dolnú z dolnej! Tento tvar má ostať zachovaný. Keď už máte požadovaný tvar, otvoríte naširoko ústa, "tetovačku" farebnou stranou pritlačíte na pery a prejdete mokrou vatou. Potom už len opatrne stiahnete papierovú časť a je to! Ak by niekto náhodou moje vysvetlenie nepochopil, na youtube ich nájdete milión :)) "Tetovanie" mi vydržalo na perách celú noc, aj keď som pila a jedla. Po asi 6-tich hodinách začalo akoby trochu praskať, ale bolo to vidieť len veľmi zblízka. Odlíčila som ho Biodermou.

Fotka je bohužiaľ dosť nekvalitná, keďže je robená už počas párty (doma som ako obvykle nestíhala), ale dúfam, že je to aj na nej dobre vidieť :)




Dali by ste si Lip Tattoos niekde von aj vy? :)

8 komentárov:

  1. ja som si myslela, keď som videla fotku na FB, že to máš tak nakreslené :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musim uznat ze to vyzera dost zaujimavo no ja by som tak urcite nikam nesla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja umrem :D:D super to je! :P som zvedavá aj na tie druhé

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Popravdš vůbrc nevím, k čemu by mi to bylo:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mě se teda tento vzor moc nelíbí, ale jde vidět, že to na rtech vypadá celkem dobře, aj ti to celkem sedí, já mám malou pusu, takže bych to měla přes půlku obličeje:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. na von určite nie, ale tá prvá fotka je efektná:DD

    OdpovedaťOdstrániť