sobota, 6. júna 2015

White look - recenzia

Ahojte! Prostriedkov na bielenie zubov je u nás (okrem "bieliacich" pást) veľmi málo a dostať sa k nim skôr cez rôzne internetové stránky, ktoré ich dovážajú zo zahraničia. Preto keď som bola oslovené na testovanie systému White Look, ktorá sa predáva v DM a vyrába sa na Slovensku v Poprade, tak som ju prijala. Sada obsahuje bieliaci gél, bieliacu zubnú pastu Intensive, 2 zubné nosiče, púzdro a stupnicu belosti. Prvým krokom bielenia je použitie priloženej pasty na zuby. Po umytí si vytvarujete nosiče podľa priloženého návodu (pred prvým použitím) a následne sa do nich nanesie bieliaci gél, nasadia sa na zuby a nechajú sa 20 minút pôsobiť. Kúra trvá 10-14 dní a bielenie môžete robiť počas tejto doby 1-2 krát denne. Výrobca sľubuje vybielenie až do 7 odtieňov. Gél nefunguje na báze peroxidu, ale zuby bieli enzymatickými aktivitami, čím z nich odstraňuje farbu vzniknutú pitím kávy, čaju, vína, fajčením atď. 

Pred a po 10 dňoch používania.

A ako obstál u mňa? Ja som svoje zuby nikdy nemala snehobiele, preto som ani žiaden závratný efekt nečakala. Výsledok ma teda neprekvapil, zuby sú o kúsok belšie, ale žiaden efekt vybielenia až do 7 odtieňov sa nekonal :) Efekt bude výraznejší podľa mňa na ľuďoch, ktorý majú zuby zažltnuté hlavne fajčením a kávou. V tomto prípade gél pomôže vrátiť zubom prirodzenú farbu, ale ak chcete úsmev amerických youtuberiek, tak na to táto sada podľa môjho názoru stačiť nebude :) Čo ale oceňujem, že som počas používania nezaznamenala žiadnu zvýšenú citlivosť.


Obsah sady White Look

Sadu zakúpite za cenu okolo 20 € v sieti DM drogérií. Pre viac informácii môžete navštíviť aj ich oficiálnu stránku.

Aké sú vaše skúsenosti s bielením zubov?

Čo môžete alebo neopak nemôžete odporúčiť?

Majte sa krásne!

3 komentáre:

  1. Je to obycajna zubna pasta, nic viac. Staci sa pozriet na zlozenie... S bielenim zubov tento nizkonakladovy produkt, vyrobeny len na rychle vytiahnutie penazi z ludi, nema nic spolocne. Biele zuby nestoja 20 eur.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja používam zubnú pastu intensive a veľmi mi vyhovuje. Nielenže mám zuby po použití belšie, ale cítim, že ich mám aj hladšie a nemám na nich usadený zubný povlak. Pasta mi tiež vyhovuje svojou chuťou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, zase prisla pani podnikatelka aj sem :D "Nielenže, ale....", to su typicke samochvalne recicky zufalych predajcov...normalni ludia takto nepisu........Tato obycajna zubna pasta nema preco odstranovat zuby povlak lepsie ako ine bezne zubne pasty, tak netarajte, pani...Ze teraz citite, ze nemate na zuboch tak usadeny zubny povlak? A doteraz ste o nom akoze nevedeli, alebo ste ho nechavali len tak? Zubny povlak vie radikalne odstranit len dentalna hygienička a to tvrdsimi opatreniami, ale urcite ho nema ako odstranit ziadna zlozka v tejto paste... Vyrobili ste lacny smejd, strcili ho do DMka a teraz cakate, ze sa na tom nabalite, aj ked to ako produkt absolutne nefunguje...Je to lacny šmejd, zuby to nebieli

      Odstrániť