piatok, 24. júla 2015

Jeden deň na kurze Image-Maker

Ahojte! V utorok som sa zúčastnila jedného dňa z intenzívneho kurzu Image-Maker, ktorý organizuje agentúra Nové Tváre. Tento kurz prebieha klasicky 12 nedieľ po sebe, pričom každý týždeň sa berie iný celok. Postupne si teda účastníci prejdú jednotlivými hodinami líčenia, stylingu a vlasovej tvorby. V lete agentúra organizuje tento kurz v intenzívnej forme, pričom prebieha 8 dní po sebe.

Ja som si vybrala deň, kedy prebiehala výučba extravagantného, prehliadkového a foto makeupu. Kompletný program kurzu nájdete TU. Priestory kurzu sú v Refinery Gallery v Bratislave. Je to mimo centra, ale spojenie hromadnou dopravou je tam bezproblémové. Kurz začínal o 9:00 a trval do 19:00. Zúčastnených dievčat bolo 5, čo mi príde maximálny počet, pri ktorom sa dá ešte každej pri líčení individuálne venovať. Osobne si myslím, že čím viac času dokáže školiteľ každej venovať, tým lepšie. Výúčba začínala "preskúšaním" teórie z minulých hodín a pokračovala výkladom lektorky Claudie, ktorá povedala základy daného druhu makeupu jeho využitie, rady, tipy... Ďalšia časť už bola praktická a to konkrétne lepenie trsov. Niektorým dievčatám to išlo lepšie, niektorým menej, ale veľmi sa mi páčilo, ako sa všetky vzájomne podporovali a pomáhali si.






Ďalšou časťou praktickej výučby bol extravagantný makeup. Claudia najprv na jednej z účastníčiek kurzu ukázala, ako sa dá tento druh líčenia poňať napríklad na fotenie. Potom už prešli k praxi aj všetky dievčatá. Každá Claudi najprv povedala, akú má asi predstavu a potom ju spolu doladili a pustili sa do toho. Keď bol výsledný look hotový, nasledovalo fotenie, keďže počas kurzu si dievčatá vytvárajú svoje výstupné portfólio. Druhé líčenie mala byť prirodzená premena vizáže, čiže žiadne výrazné farby či umelé mihalnice, ale jemné denné líčenie, ktoré len zvýrazní, čo treba.















Na kurze majú dievčatá k dispozícii austrálsku prírodnú kozmetiku Zuii, z ktorej som si mohla zobrať jeden produkt na otestovanie. Vybrala som si podkladovú bázu, takže po vyskúšaní vám o nej určite niečo napíšem, keďže je to prvý výrobok tejto značky, ktorý vlastním.


Celkovo by som kurz odporúčala skôr záujemcom, ktorý s týmto oborom ešte skúsenosti nemajú, pretože sa môže stať, že v skupine budete mať aj ľudí, ktorí sú s líčením v úplných začiatkoch a potom by vás jednotlivé základy mohli nudiť. Ja ďakujem za možnosť zúčastniť sa jedného dňa tohto kurzu, aj keď ma trochu mrzí, že som si ja sama nemohla žiadne líčenie vyskúšať, keďže bol nedostatok "modeliek", na ktorých sa líčenie trénovalo.

Od septembra sa otvára škola FAME!, takže ak vás táto oblasť vzdelávania zaujíma, odporúčam sledovať stránku fame.sk a FB Page Fame.sk.

7 komentárov:

  1. Podobný kurz bych si určitě ráda vyzkoušela! Já jsem tedy v líčení, řekla bych mírný pokročilý, no nevadilo by mi si vše zopakovat od základů! :-)

    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz
    Contact us: narablog54@gmail.com

    Už jen 5 dní!! Zapoj se dokud je ještě čas!! Turecká giveaway: http://natalieklara.blogspot.cz/2015/07/turkiye-2015-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj! Mohla by si mi, prosím, poradiť nejakú riasenku bežne dostupnú v drogériách, ktorá je vodeodolná, nezlepuje riasy, neotláča sa... Skrátka niečo, s čím si spokojná ty a mohla by som byť i ja. Doteraz som najčastejšie používala Maybelline the Rocket, ale rada by som zmenu, niečo výraznejšie... a nechce sa mi testovať, kupovať milión riaseniek než nájdem tú pravú. ;) Ďakujem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Ja vodeodolné riasenky, ak to nie je úplne nutné, nepoužívam, pretože mi vadí ťažšie odličovanie. Momentálne testujem Dermacol Mega Lashes vo vodeodolnej verzii. Super je v tom, že nezlepuje, ale na druhej strane je efekt skôr prirodzenejší. Viem, že veľa ľudí si chváli vodeodolnú verziu riasenky Wonder Lash od Oriflame, ktorá vo svojej klasickej verzii vytvorí vážne výrazné riasy, tak keď máš možnosť, tak vyskúšaj tú :)

      Odstrániť
    2. A teda z tých nevodeodolných ktoré obľubuješ? Tvoju stránku mám rada, verím aj, že vieš dobre poradiť. :)

      Odstrániť
    3. Z cenovo najdostupnejších je určite najlepšia Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic Mascara. Má taký žltý obal s modrými nápismi a za tú cenu som fakt nič lepšieho nevyskúšala. Inak mám veľmi rada aj GOSH Catchy Eyes. Obe majú rovnaký tvar kefky, ktorý mi vyhovuje :)

      Recenziu na GOSH nájdeš tu: http://mynewbeautybook.blogspot.sk/2012/10/gosh-catchy-eyes-mascara.html

      Odstrániť
  3. Si strašne zlatá, ďakujem, už teda viem, čo poskúšam. :)

    OdpovedaťOdstrániť