utorok 24. januára 2012

Elf kozmetika

Dnes vám chcem ukázať, čo sa mi zatiaľ podarilo nazbierať od tejto značky :) Prvýkrát som sa s ňou stretla asi pred pol rokom, keď som na internete zháňala gélovú linku... úplnou náhodou som natrafila na elf stránku a fakt som bola prekvapená tými cenami ! :) Takže som sa rozhodla hneď niečo objednať a určite to neľutujem. Doteraz som zatiaľ objednávala 3-krát a chystám sa zas niečo dokúpiť. So všetkými výrobkami som spokojná, možno len 2-3 by som si už znovu nekúpila...

Moja zbierka

K mojim favoritom patrí podklad pod očné tiene, zmatňujúce obrúsky, gélová linka aj niektoré štetce :) Bližšie sa budem jednotlivým produktom venovať v ďalších postoch. 

A ktoré výrobky máte najobľúbenejšie z tejto značky vy? :)

2 komentáre:

  1. Miluju elf! Je to jedna z mích nejoblíbenějších značek. Jinak stejně jako ty miluju jejich báze pod stíny :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na ELF-e som závislá! Super ceny aj kvalita :)

    ak by si mala čas, kuk sem http://wehateloverscompany.blogspot.com/ :)

    OdpovedaťOdstrániť