nedeľa 15. januára 2012

Plesové líčenie

Keďže plesová sezóna je už v plnom prúde, rozhodla som sa pridať pár fotiek líčenia, ktoré by sa dalo na ples použiť... :)

Použila som :
Paletu tieňov bez značky
Tekutá linka GOSH
Umelé riasy
Čierna ceruzka miss sporty
Špirála Maybelline DEFINE-A-LASH

Toto líčenie je skôr pre odvážnejšie, keďže je dosť výrazné :) Ale na vytvorenie je úplne jednoduché a nezaberie ani veľa času :)

Použila som :
Tyrkysový tieň z paletky
Čierny a šedý tieň z palety 120
Čierny trblietavý mono tieň Catrice (č.140)
Dermacol Glitter Base
Kozmetické trblietky
Biela ceruzka
Špirála L´ORÉAL Lash Architect 4D

A čo vy? Už máte nejaký ples za sebou? Aké líčenie sa páči vám? :)

5 komentárov:

  1. obe sú veľmi pekné, najmä to druhé líčenie - to čo máš na pohyblivom viečku sa mi páči :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To druhe je krasne! Odkial kupujes kozmeticke trblietky? Ja ich stale zhanam, ale akosi v mojom okoli nie su velmi dostupne.. jedine, ktore mi boli odporucene su BarryM a tie stoja takmer 7€, tak sa mi do toho velmi nechce, kedze sa musia navyse objednavat cez net.,
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem, trblietky mam z takeho obchodu kde predavaju veci na gelove nechty, laky, ale aj tiene a taketo prasky - trblietky. Neviem na co je to original myslene..ci na nechty alebo na oci. Ale vraj kludne aj na oci. Zatial som s nimi nemala problem. A stáli asi tak 0,5-1 € :D Tie od BarryM sa mi tiez velmi pacia, ale cena je dost vysoka a este aj postovne... ale trblietky som videla aj u dermacolu, nieco cez 2 € stali. Skus pozriet :)

      Odstrániť
  3. mně se moc moc líbí to druhé:-) nádhera:-)

    OdpovedaťOdstrániť