pondelok, 23. júla 2012

Fotenie pre SASHE.sk

Ahojte! Ako sa máte? Ja mám teraz dosť nabitý program... robím si autoškolu, v stredu idem do Viedne, v piatok na chatu... Ale ešte pred víkendom sa pokúsim pridať nejaké líčenie! :) Fotky, ktoré vám dnes ukážem, vznikli pred pár dňami, keď som s kamarátkou išla fotiť čelenky pre jej známu, ktorá ich vyrába a predáva na stránke sashe.sk . Bohužiaľ sme nestihli nafotiť všetko, čo sme chceli, pretože asi po 20 minútach začalo pršať a hrmieť, tak sme to radšej zabalili :/ Vo štvrtok by sme to chceli dofotiť, tak vám potom možno ukážem ďalšie fotky :) Líčenie som zvolila veľmi jednoduché, kombináciu telového a hnedého tieňu v záhybe oka a čiernu linku.



Ako sa vám fotky páčia? Chcete potom vidieť aj ostatné? :)

Čelenky si môžete pozrieť :TU
Foto: Natália Jakubcová

10 komentárov:

  1. Máš krásne vlasy :) fotky sa vám vydarili, určite chcem vidieť aj ďalšie :) A v autoškole držim palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Tie vlasy ma práve hnevali, lebo ako bolo vlhko tak sa úplne pokazili :/

      Odstrániť
  2. Fotky se mi moc líbí a ta čelenka je nádherná! Moc ti to sluší:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hey danke für deinen lieben Kommentar soo süß!!! Du bist wahnsinnig hübsch wenn du das auf den Bildern bist?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danke! Ja, ich bin auf den Bildern :)

      Odstrániť
  4. prekrásne fotky :) teším sa na ďalšie.

    charmingdragonfly.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásné fotky, sluší Ti to :-)

    OdpovedaťOdstrániť