piatok 15. februára 2013

GOSH Good Morning Cream

Ahojte! Tak tu je už tá sľubovaná recenzia, tentokrát na výrobok týkajúci sa starostlivosti o pleť. Aj keď sa väčšinou viac zaujímame o to, aký vybrať makeup alebo púder, netreba zabúdať na to, že kvalitný krém je základ, ktorý pokožku na líčenie krásne pripraví :)

Tento krém som dostala na testovanie od firmy GOSH (ďakujem!) a keďže to bola moja prvá skúsenosť s krémom tejto značky, bola som zvedavá, ako mi sadne. Jedná sa o denný rozjasňujúci krém na všetky typy pleti. Za úlohu má redukovať jemné linky a pigmentové rozdiely a rozjasňovať pleť. Krém ma bohaté krémové zloženie, čoho som sa trochu obávala, keďže mám zmiešanú pleť a bála som sa, aby mi ju príliš nemastil. Nič také sa však našťastie nekonalo. Krém sa pekne vsiakol a pleť zanechal matnú. Vôňa sa mi zdá jemná, svieža. Nič výrazné. Kozmetika GOSH je však neparfumovaná, takže nevhodnej vône sa nemusí nikto obávať. Na pleť ošetrenú týmto krémom sa mi veľmi dobre nanášal makeup. Nevznikali mi ani šupinky v okolí nosa a na čele, s ktorými mám občas problém. Krém chráni pleť naviac faktorom SPF 10. Čo považujem za najväčšiu výhodu tohto krému, je skutočné farebné zjednotenie pleti. Ja mávam začervenané miesta v okolí nosa a na lícach. Po aplikácii krému sa pleť zjednotí a veľakrát nepoužijem už ani makeup. Celkovo som s týmto výrobkom spokojná a od vyskúšania som nemala potrebu vymeniť ho za iný :)



Do konca februára platí na celú radu GOSH starostlivosti o pleť zľava 25 %, takže tento krém kúpite v e-shope Fann za 9 €.

4 komentáre: