nedeľa 14. apríla 2013

Rainbow eyeliner + Lip Tattoos

Ahojte! Ako trávite tento krásny (poväčšine) slnečný víkend? Zdá sa, že počasie sa konečne umúdrilo a dúfam, že cez týždeň bude ešte teplejšie :) Včera som mala náladu na jemné, ale pritom pestré jarné líčenie a tak som vytvorila dúhové očné linky (bielou ceruzkou urobíte linku a potom postupne na ňu aplikujete jednotlivé tiene). Tentokrát som už oči nezvýrazňovala čiernou linkou, iba ku dolnej línií rias som naniesla krémový perleťový tieň. Potom už len riasenka (GOSH Catchy eyes) a jednoduché jarné líčenie je hotové!




Minulý týždeň mi prišli Lip Tattoos, ktoré som objednávala z internetu! Ešte neviem, kedy a kam ich použijem, ale dúfam, že sa mi podarí ukázať vám ich aj akcii ;)

Máte s nimi už skúsenosť?

18 komentárov:

  1. Duhové líčení se mi moc líbí, možná ho někdy v létě zkusím :-) A na Lip Tattoo jsem opravdu zvědavá!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. máš krásné řasy! A také jsem na ty nálepky zvědavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi sa mi páčia farebné veci a tvoja dúhová linka vyzerá super! Teším sa, čo vymyslíš s Lip Tattoos :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty tvoje řasy jsou fakt dokonalé... Celkově se mi líčení moc líbí a na Tattos se taky těším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. very cool eye makeup! Also, the lip tatoos look awesome!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak tohle líčení je super, jak víla:)) Jinak na ty tattoo jsem hodně zvědavá, tak doufám, že sš vše povede a my se můžem těšit na článek:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ocko uzasne a na tie tetovacky sa tesim !:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňa si kúpiš čímkoľvek dúhovým :D Veľmi pekné, včera akurát bola u nás taká dúha na oblohe.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásné duhové líčení, s ničím podobným jsem se zatím nesetkala, vypadá to velmi zajímavě

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem za milé komentáre, s Lip Tattoos mám už plán, tak snáď sa všetko podarí a vy sa môžete tešiť na fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásné líčení :) a ty tetovačky na rty mě lákají :) ale nevím kam bych si to vzala :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Duhovou linku jsem také zkoušela, super:o) Tak ty potisky na rty bych fakt moc ráda viděla v akci!:o)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásne ličenie a na lip tattos sa velmi tešíím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Toto chcem už dlhšie vyskúšať, nepredpokladám, že sa mi to podarí, ale uvidíme:D....Ešte, že som si prečítala príspevok, bo som ani nevedela, že má isť pod to biela ceruzka, myslela som, že len nejaká kvalitná báza:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. jeeej na tu linku sa chystam snad uz rok :D:D uz musim aj ja!, na tebe to krasne ukazalo :) a na tie pery som fakt ze zvedava :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. amazing:D I love it! <3 very beautiful eyes!

    OdpovedaťOdstrániť