sobota 22. júna 2013

Sledujte ma cez FB a Bloglovin!

Ahojte! Už ste určite čítali/počuli, že by mali nastať nejaké zmeny v sledovaní blogov cez GFC. Tak som si preventívne založila Bloglovin, kde som si všetky moje sledované blogy presunula a vytvorila som môjmu blogu aj FB stránku, aby ste ma prípadne mohli sledovať aj tam. Ak ešte Bloglovin nemáte, tak odporúčam registrovať sa tam. Ja som to dlho odkladala, ale bolo to veľmi jednoduché a hneď na začiatku máte možnosť presunúť si tam všetky blogy, ktoré sledujete cez GFC. http://www.bloglovin.com/join



Pridávam ešte jednu fotku s účesom, ktorý je podľa mňa na tieto horúce dni ideálny :))
Zajtra sa môžete tešiť na recenziu riasenky!



10 komentárov:

  1. juj..tá mašľa je roztomilá, len mne by sa asi tak pekne nepodarila :D:D a nechápem prečo stále strašia s tou zmenou GFC..už to trvá vyše roka, čo tak strašia :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Maslicku som uz skusala davnejsie no vobec mi to pekne nestalo :( za to tebe sa fakt vydarila

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja ti neviem, čítam stále na blogoch bububu, že rušia sledovanie, no nerozumiem, ak je to vôbec pravda, prečo by to google robil, pochybujem, že chcú dať zarobiť iným portálom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa tomu tiež čudujem a dúfam, že to ani nezrušia... Ale stránku na FB som si plánovala urobiť už dlho, takže som sa k tomu aspoň konečne dokopala :D

      Odstrániť
    2. Ja si idem spraviť FB teraz na moje výblodžie v stredu, tak si ťa pridám potom :D

      Odstrániť
  4. aaa, vyzerá to super, si úplne zlatá.^^

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež uvažujem nad FB stránkou, ale stále si nie som istá. Bojím sa, že to objaví viac mojich známych ako by som chcela :D V každom prípade ťa ale sledujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto riziko tam veru je :D Ale kludne si založ, veď máš super blog, nemusíš mať žiadne obavy ;)

      Odstrániť
  6. Super uces. A nemyslim ze zrusia GFC, viac by to propagovali. Ale ucet na bloglovin mam skor ako na google :)


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť