štvrtok 7. novembra 2013

Jemná&výrazná manikúra

Ahojte! Dnes som sa rozhodla pridať po nejakom čase opäť nechty. Uvidíte tu hneď dve manikúry, ktoré sú navzájom celkom kontrastné. Prvú výraznú tvorí lak Essence v odtieni 54 Trust In Fashion, ktorý je doplnený v strede prúžkom s GS STARS - Mistero Grey. Podľa mňa to manikúru pekne oživilo a určite použijem aj ostatné laky STARS týmto spôsobom v kombinácii s inými farbami :) Druhá manikúra je oveľa jemnejšia a jej základ tvorí lak Orly - Prelude To A Kiss, doplnený na jednom nechte s GOSH 036 Abundance.



Essence - 54 Trust In Fashion
GS STARS - Mistero Grey


Orly - Prelude To A Kiss
GOSH  036 Abundance

Aké farby nosíte na nechtoch momentálne vy? Siahate už automaticky v tomto období po tmavších odtieňoch alebo dávate šancu ešte aj pastelovým farbám? :)


10 komentárov:

  1. Mne sa viac paci ta jemna manikura, ale to je tym, ze ja sama uprednostnujem skor take jemnejsie odtiene. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasne su obe manikury :) ja tie farby nijako nedelim na letne zimne a tak jednoducho na ktory mam prave hut po tom siahnem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten tmavý je krásný v originálním provedení!!! Moc se mi to líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě se hrozně líbí ty tmavé nehty:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé, Mistero Grey!:-) Ten pásik je skvelý, Kes! Asi ho najbližšie vyskúšam tiež, môžem?;-)
    A ako je možné, že vo svojej zbierke nemám žiadny tmavozelený lak?:O Toľko toho musím dohnať!;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. variacia s GS sa mi paci viac :)..aa uz som mala teraz pocas jesene aj neon a v pohodicke :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta jemnější varianta je naprosto úchvatná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tentokrát se mi ta jemná líbí víc.

    OdpovedaťOdstrániť