utorok 21. januára 2014

Ultraflesh Shinebox - recenzia

Ahojte! Dnes si dáme po dlhšej dobe jednu recenziu na produkt, ktorú som dostala na vyskúšanie od strawberrynet.com. Predpokladám, že túto stránku už poznáte, keďže funguje už veľmi dlho. Ak však nie, tak vám v krátkosti poviem, že sa jedná o e-shop ponúkajúci obrovské množstvo kozmetiky rôznych značiek so zľavou až 60 %, pričom poštovné je zadarmo a noví zákazníci dostanú naviac k objednávke darček. Takže určite to stojí aspoň za pozretie :)

Ultraflesh Shinebox je produkt obsahujúci tri druhy/konzistencie rozjasňovačov, ktoré sa dajú použiť kdekoľvek na tvári alebo na tele. Paletka sa skladá z troch poschodí, ktoré spolu pekne držia pomocou magnetu, takže sa určite v kozmetickom kufríku alebo taštičke neotvorí. Prvé poschodie obsahuje púdrový rozjasňovač, ktorý je veľmi dobre pigmentovaný, ale farbou sa mi skôr hodí ako farba na líčka alebo svetlý bronzer. Ja ho používam aj ako tieň na oči, ktoré jemne rozžiari takže je úplne vhodný na denné líčenie. V druhom poschodí sa nachádzajú dva krémové rozjasňovače. Jeden so zlatým a druhý s ružovým podtónom. Tie používam hlavne pod obočie a na vrch lícnych kostí. V poslednom priečinku sú dve mini ceruzky v odtieňoch nude a secret shimmer. Sú mäkké, takže sa s nimi veľmi ľahko pracuje, ale bohužiaľ aj veľmi rýchlo ubúdajú. Sú ideálne na rozjasnenie vnútorného kútika oka. 

Paletka je vyrobená v USA a cena je 24 €.





- vo vnútornom kútiku a pod dolnými riasami rozjasňovač nude shimmer v ceruzke
- púdrový rozjasňovač použitý ako tieň
- krémový rozjasňovač pod obočím

Na fotke sa mi bohužiaľ rozjasňovače nepodarilo veľmi dobre zachytiť, keďže fotiť pri zlom svetle je celkom boj, čo určite poznáte :/

A čo vy? Používate rozjasňovače? Ak áno, tak aké?

Majte sa krásne!

5 komentárov:

  1. Zatím doma žádný nemám, ale už po nějakém toužím:) Tenhle mi příjde výborný už v tom, že obsahuje 3 druhy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tohle jsem už viděla a docela se mi to líbí, i když rozjasňovače moc neumím používat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to super, aj to prevedenie je veľmi pekné, škoda, že také veci nepoužívam :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som nikdy nebola prilis na rozjasnovace az kym som sa naozaj nepresvedcila o tom, ako pekne dokazu dotvorit cele licenie. ;) A ja pouzivam ten, co bol spolu s bronzerom a lickami sucastou paletky od UD. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. rozjasňovače sú naj vec na svete, a hentá krabička sa mi páči veru

    OdpovedaťOdstrániť