utorok 4. februára 2014

Jemné líčenie v odtieňoch khaki zelenej

Ahojte! Aj keď je stále zima, tak posledné dni aspoň vyšlo slnko, takže som mala konečne aj chuť vybrať sa niekam von :) Cez deň sa väčšinou nelíčím veľmi výrazne, takže rada používam tiene v jemnejších farbách. Čo samozrejme neznamená, že to musia byť len rôzne odtiene hnedej. Príkladom toho je toto líčenie v tlmených khaki tónoch, ktoré som vytvorila pomocou paletky GOSH Quattro Eyeshadow v odtieni Green Valley. Vynechala som aj klasickú linku a namiesto nej som použila ceruzku v podobnom odtieni. Nakoniec som naniesla riasenku Dermacol Vampire a líčenie očí bolo hotové :)






PS: Práve prebieha celý február v parfumériách Fann akcia na GOSH Lip Marker (recenzia TU) len za 4,90 €! Takže ak ste doteraz váhali, tak určite za túto cenu vyskúšajte! Ja som sa už dnes zásobila :)

14 komentárov:

  1. Pekne, velmi jemne licenie vhodne aj do prace. Sikulka :) Ta vampire spirala sa mi zacina pacit stale viac a viac.
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Presne je to také líčenie a bežné dni do školy, práce... A Vampire riasenku používam stále čoraz častejšie :)

      Odstrániť
  2. Veľmi pekné líčenie :) také jednoduché a tie Tvoje mihalnice sú dokonalé :)) Tíško závidím :) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krasne pouzitelne na bezny den. :) A chvalim aj ruz (lesk?), cele licenie pekne doplnil. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A je to rúž AVON Ultra color lipstick v odtieni Latte http://mynewbeautybook.blogspot.sk/2013/08/avon-ultra-color-lipstick.html

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Ďakujem a presne tak, sú to také zemité farby :)

      Odstrániť
  5. You're always nice,Which model of camera you use ?

    OdpovedaťOdstrániť