nedeľa 20. apríla 2014

GOSH Prime´n Refresh - Podkladová báza na oči

Ahojte! Ak vás trápia kruhy a opuchy pod očami alebo ich máte často unavené a hľadáte niečo na ich osvieženie a rozjasnenie, tak dnešná recenzia bude niečo pre vás :) GOSH prišiel s novinkou s názvom Prime´n Refresh Illuminating Eye Roll-On, čiže s rozjasňujúcou bázou na oči vo forme roll-on :) Na testovanie som sa veľmi tešila, pretože počas semestra chodím často neskoro spať a vstávam veľmi skoro, takže moje oči nevyzerajú práve ako po 8 hodinovom spánku.

Balenie tejto bázy je veľmi praktické. Dobre padne do ruky a aplikácia pomocou roll-on guličiek je veľmi príjemná a navyše aj hygienická, keďže sa produktu vôbec nemusíte dotýkať. Pri nanášaní pocítite najprv jemné chladenie, čo okolie očí pekne osvieži. Báza mé svetlú telovú farbu a obsahuje drobné svetlo odrážajúce čiastočky, čím oko ihneď prejasní. Zasychá veľmi rýchlo, takže nie je potrebné ani dodatočné rozotretie prstami. Samotná báza poskytuje už jemné prekrytie kruhov pod očami, takže ak ich nemáte príliš tmavé, tak nemusíte korektor ani použiť. Ak však potrebujete tmavé miesta ešte dodatočne zakryť, tak vám báza poslúži ako skvelý základ pre nanesenie korektoru. Navyše obsahuje zložky, ktoré vyhladzujú jemné linky, vyživujú pokožku, podporujú tvorbu kolagénu a spevňujú pleť. Obsah 15 ml, vyrobená v Dánsku.




Pred použitím

Po použití

Majte sa krásne!

2 komentáre:

  1. Ked som sa dozvedela co budeme testovat viac som si priala dostat prave tuto bazu no nelutujem vobec ze mi prisiel puder lebo je supeeeer :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. musím sa pripojiť.. presne rovnaké pocity boli aj v mojom prípade :)

      Odstrániť