nedeľa 7. septembra 2014

New Playboy #Generation for her

Ahojte! Aby ste si nemysleli, že som na dovolenke len oddychovala, tak vám dnes ukážem produkty, ktoré som mala so sebou a poctivo ich testovala :)) Playboy vytvoril novú radu produktov s názvom #Generation, ktorá obsahuje tri výrobky: toaletnú vodu, telový sprej a sprchový krém.

Dizajn produktov sa mi veľmi páči, flakón s uškami je pre vône Playboy už klasika, tento je doplnený ešte o červenú mašličku. Potlač na sprchovom kréme aj spreji je inšpirovaná designom smartphonov. Nikde som podobné obaly nevidela, takže tu oceňujem originalitu :)

Vôňu by som zaradila k tým sladším, ucítiť by ste v nej mali čerešne, mandarínky, ružové korenie, jazmín, fialky, maliny a pižmo. Výdrž je priemerná, celý deň vám nevydrží, takže je dobré ju mať so sebou a počas dňa vôňu obnoviť. Na oživenie vône môžete použiť aj telový sprej, ktorý sa s ňou pekne dopĺňa, ale jeho vôňa je podľa mňa o niečo sviežejšia a osobne sa mi páči ešte viac. Posledným produktom z tejto rady je hydratačný sprchový krém s vôňou čerešní. Na tú spomínanú hydratačnú schopnosť som bola obzvlášť zvedavá, lebo väčšina sprchových gélov/krémov mi pokožku dosť vysušuje a preto musím vždy používať aj telové mlieko. Pri tomto výrobku sa ale našťastie potvrdilo to, čo sľubuje a pokožka bola po umytí krásne jemné a žiadne vysušenie sa neobjavilo. Vôňa po umytí ale bohužiaľ dlho nevydrží, čo je škoda, pretože je fakt krásna.









Ak chcete skúsiť niečo nové a nechcete za to dať príliš veľa peňazí, tak novú radu Playboy #Generation určite odporúčam! Všetky produkty sú vyrobené v Španielsku.

Máte skúsenosti s vôňami/sprchovými gélmi Playboy?

Majte sa krásne!

2 komentáre:

  1. Ja som ešte od Playboy nikdy nič nemala, no toto si pôjdem ovoňať ! :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Playboy jsem měla asi 3 vůně :) a všechny krásně voněly, mám Playboy ráda. Tuhle novou kolekci jsem ještě neočichala, ale vzhled se mi moc líbí, no jako u všech :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť