piatok 26. decembra 2014

Bioderma Atoderm Tyčinka na pery - recenzia

Ahojte! Dúfam, že si naplno užívate sviatky so všetkým, čo k tomu patrí :) Aj keď toto počasie mnohým ľuďom nevyhovuje, tak ja sa mu napríklad veľmi teším. Vraj má už ale začať mrznúť, tak si nakoniec príde na svoje každý. U mňa v mrazoch trpia najviac ruky a pery, takže sa im snažím venovať zvýšenú starostlivosť. A mojej zimnej starostlivosti o pery bude venovaný aj tento článok :)

Na pery som si túto zimu obľúbila balzam v tyčinke od Biodermy z radu Atoderm. Balenie je klasické vysúvacie, množstvo je taktiež bežné - 4g. Čo už ale také zvyčajné nie je, je jeho vôňa. Vonia krásne žuvačkovo-cukríkovo (podľa popisu malinovo), takže ho pravidelne len tak otváram a ovoniavam :D Táto vôňa ma milo prekvapila, keďže väčšina Atoderm produktov je bez parfemácie, prípadne len s veľmi jemnou vôňou. Balzam je takej mastnejšej a mäkšej konzistencie, takže sa veľmi ľahko nanáša. Na perách takmer nie je vidieť, zanecháva ich len jemne lesklé. Hydratácia je dostatočná, ale počas dňa ho treba určite naniesť viackrát. Je určený aj na suché a popraskané pery a urýchľuje ich regeneráciu. Ja ho používam každý deň a som veľmi spokojná, takže za mňa odporúčam. Za cenu 4,79 € sa ho určite oplatí skúsiť, hlavne ak vám bežné balzamy z drogérie nevyhovujú :)





Majte sa krásne!

2 komentáre:

  1. Zatial najlepsi balzam aky sm doteraz mala!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. poznám, vôňa bola pre mňa prekvapením, myslela som, že nebude nijako voniať :)

    OdpovedaťOdstrániť