piatok 13. februára 2015

Najlepší krém pod makeup - BIODERMA Sensibio Tolerance+ krém

Ahojte! Aj keď som o tomto čase plánovala robiť valentínske líčenie, tak som namiesto toho chorá v posteli :/ Rozmýšľala som teda, na aký produkt by som vám napísala môj názor a napadlo ma, že by som mohla vybrať niečo z mojej starostlivosti o pleť, keďže sa tu väčšinou objavuje dekoratívka :)

Krém používame denne asi úplne každá (ak nie, tak to treba rýchlo napraviť!), pretože pokožku nielen hydratuje, ale aj chráni. V ponuke je obrovské množstvo rôznych značiek, ktoré ponúkajú krémy na každý typ pleti, takže niekedy môže byť ťažké vybrať ten ideálny a popravde nikomu sa nechce kupovať si nový krém každé dva týždne a skúšať, či práve ten je ten naj. Ja sama som mala s výberom vždy menšie problémy, pretože mám zmiešanú pleť, ktorá je začervenaná a práve tento problém som potrebovala utlmiť.

Po všetkých vyskúšaných krémoch som zostala verná Bioderma Sensibio Tolerance+ krému, ktorý je určený aj na precitlivenú pokožku so začervenaním. Krém má úplne ľahkú nemastnú konzistenciu, ihneď sa vstrebáva a skutočne tlmí začervenané miesta. Ja ho používam na deň a na noc som si obľúbila krém z rady Hydrabio, ktorý poskytuje vyššiu hydratáciu. Takáto kombinácia je vhodná pre tých, ktorým by samotný Tolerance+ nemusel svojou hydratáciou na deň aj noc stačiť. Na deň je ale bezkonkurenčný aj čo sa týka prípravy pleti pod makeup. Používam ho takmer vždy aj pri líčení iných a makeup na neho zakaždým krásne sadne a nevytvára žiadne mapy, suché miesta alebo šupinky. Pre mňa je veľkým plus aj hygienické balenie s pumpičkou. Takže ak ste ešte nenašli svoj ideálny denný krém, odporúčam vyskúšať práve tento a dúfam, že budete také spokojné, ako som ja :)




 Majte sa krásne a nezabudnite sa zapojiť do GIVEAWAY, ktorá končí už zajtra!


1 komentár:

  1. Pekná recenzia :-) Aj ja mám začervenanú pokožku, takže určite vyskúšam :-) Ďakujem za tip :-)

    OdpovedaťOdstrániť