pondelok 6. apríla 2015

Le Petit Marseillais - Elixír na vlasy priamo z Francúzska

Ahojte! Na dnešný článok som sa veľmi tešila, pretože vám v ňom predstavím produkt, ktorý u nás bežne nezoženiete a taktiež e-shop, ktorý je, aspoň pre mňa, úplne odlišný od ostatných. Keď ma Adrianka oslovila s ponukou vybrať si jeden z produktov z jej e-shopu Franca.sk, ktorý v tých dňoch práve spúšťala, tak som sa veľmi potešila, pretože už z toho, čo mi o sebe a jej predstavách povedala, bolo jasné, že sa nebude jednať o produkty masovo vyrábaných značiek dostupných v našich končinách.

Adri žije striedavo vo Francúzsku a produkty, ktoré prináša na náš trh, pochádzajú z oblasti Côté d´Azur a Provance. Keďže má s nimi vlastné skúsenosti, tak má istotu, že ponúka skutočne to najlepšie. Ponuka e-shopu Franca.sk sa skladá z mydiel, parfémov, výrobkov telovej, pleťovej aj vlasovej strarostlivosti. Značky, ktoré tu nájdete, už svojím názvom dávajú jasne najavo, odkiaľ pochádzajú. Chemin du Soin, J.R. Parfums, La Maison du Savon de Marseille, Le Petit Marseillais, Premiere Pression Provence... Na mňa produkty takýchto miestnych značiek pôsobia oveľa dôveryhodnejšie vo svojich účinkoch ako tie, ktorých sú plné reklamy a predávajú sa v každej drogérií.

Ja som si vybrala na vyskúšanie produkt značky Le Petit Marseillais a to konkrétne Elixír na vlasy s obsahom bambuckých olejov a arganu, ktorý neobsahuje parabény. Zaujalo ma hlavne to, že sa používa pred umytím vlasov. Jednoducho sa nastrieka priamo na vlasy alebo sa do nich votrie rukami a nechá sa pôsobiť približne 15 minút. Ja si vlasy po nastriekaní vypnem štipcom a ak mám čas, tak nechám olej pôsobiť aj dlhšie. Aplikujem ho hlavne do dĺžok a najviac na končeky, ktoré u mňa potrebujú najväčšiu výživu. Potom vlasy klasicky umyjem šampónom, nanesiem kondicionér a po usušení sú vlasy krásne jemné, lesklé a menej rozlietané. Olej môžete v menšom množstve votrieť aj po umytí do vlhkých alebo už suchých vlasov, čo im dodá ešte viac lesku. Bála som sa, že bude olej rýchlo ubúdať, keďže vlasy mám dosť dlhé, ale našťastie opak je pravdou a ja mám pocit, že ho tam je takmer stále rovnako :) Príjemným bonusom je samozrejme aj krásna vôňa, ktorá sa na vlasoch udrží aj po umytí.






Skúšate aj vy rady produkty, ktoré nie sú v našich končinách známe? :)


Majte sa krásne!

7 komentárov:

  1. Wow!Ten e-shop vyzerá vážne dobre.Tak luxusne a aj produkty vyzerajú byť dobré.Keď som klikala na e-shop myslela som si že ma prekvapí nejakou pálkou ale naopak aj ceny vyzerajú byť dobré.Vyzerá to tak že niečo objednám.
    BTW : máš skvelý blog :)
    http://skaiste-kissova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To vypadá zajímavě, jestli pojedu do Francie, určitě se po tom podívám.. ;-)

    Klára z NARA (Natálie a kláRA) blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To vypadá zajímavě, jestli pojedu do Francie, určitě se po tom podívám.. ;-)

    Klára z NARA (Natálie a kláRA) blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super produkt! Francii mám moc ráda a kosmetika z této země mě moc láká. Určitě bych něco z eshopu ráda vyzkoušela :)

    Jak šetří shopaholici :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak takhle vypadá! :) Zní to moc dobře, dost mě láká výdrž a snad i příjemná vůně. Občas zkouším nějaké olejíčky na vlasy, jednou mamka přivezla z Lotyšska tuším, určitě se tomu nebráním, tak budu uvažovat, možná ho někde ještě letos najdu jak budu u sestry, nebo něco podobného zkusím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já mám od Le Petit Marseilles masku na suché vlasy a ta je skvělá :) Adri má v e-shopu samé lahůdky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Oujé, toto vyzerá naozaj dobre. Olejčeky na vlásky môžem, tých nikdy nie je dosť :)

    OdpovedaťOdstrániť