piatok 24. júla 2015

Letné novinky Dermacol

Ahojte! Značka Dermacol predstavila nedávno niekoľko nových produktov a tak vám prinášam recenziu na niektoré z nich. Na testovanie sa ku mne dostalo Multilíčidlo Shine Ritual, balzam na pery Love Lips a Farebné púdre na vlasy.


Multilíčidlo Shine Ritual má slúžiť na rozžiarenie tváre, očí, pier a dekoltu. Ja mám odtieň č. 1, čo je champagne perleťová farba. Tento produkt používam ako klasický krémový rozjasňovač, najčastejšie na lícne kosti a pod obočie. Pigmentácia je dobrá, horšie je to ale s výdržou. Počas dňa sa stráca a treba ho doplniť.



Balzam na pery Love Lips - Cotton Bloom má svetlý ružový odtieň a obsahuje drobné trblietky. Bála som sa, aby nevytváral na perách efekt alá ružové perleťové Labello, ktorý fakt nemám rada, ale našťastie je takmer bezfarebný a perám prenechá len jemný lesk. Na leto oceňujem SPF 15. Hydratácia by ale mohla byť dlhodobejšia. Po krátkej dobe mám nutkanie pery opäť natrieť, pretože hydratovaný pocit dlho nevydrží.



Farebné púdre na vlasy mám v odtieni Orange a Pink. Ešte som ich neskúšala, pretože bežne s farebnými vlasmi nebehám, ale chystám sa ich vyskúšať na Grape festivale, ktorý je už o 3 týždne, takže potom určite napíšem, ako som s nimi bola spokojná :) Zatiaľ môžem povedať, že sa mi farebne veľmi páčia a zatváracie balenie mi oproti klasickým kriedam príde veľmi praktické, či už na skladovanie alebo cestovanie.


Majte sa krásne a užívajte si leto!

1 komentár:

  1. Jsem zvědavá na ty barvy na vlasy. Balzám vypadá hezky, dost se mi líbí i obal.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť