pondelok 7. septembra 2015

VIP Raňajky s MARY KAY

Krásne ráno prajem! Dúfam, že máte v dnešný deň naplánované okrem práce aj niečo príjemné a že si ho užijete! Ja idem poobede na výlet do Viedne, takže sa už veľmi teším, keďže sa tam vraciam vždy veľmi rada a celé leto mi to nejako nevychádzalo, ale nakoniec sa to predsa len podarilo :) Včera som mala taktiež skvelý deň a to aj vďaka pozvaniu na VIP Raňajky s Mary Kay, na ktoré boli pozvané kozmetikcé redaktorky a blogerky.

Hlavným cieľom tejto akcie bolo v pohodovej atmosfére predstaviť nové vône CITYSCAPE a taktiež festival vôní, počas ktorého si budú môcť ľudia zakúpiť vône Mary Kay s 20% zľavou. Na jeseň sú pripravené aj krásne novinky z dekoratívnej kozmetiky (zaujali ma hlavne rúže a tiene), ktoré majú veľmi zaujímavé výrazné farby, takže bude z čoho vyberať :) Počas celej akcie sme mali možnosť ochutnať rôzne príchute nápoju Chai Latte, ktorý bol naozaj výborný! Ja odporúčam hlavne zelený čaj, nie je taký korenený a chutí skvelo. Kto chcel, mohol sa nechať aj nalíčiť alebo si len podebatovať pri chutnom občerstvení. Na záver sme si odniesli ešte milé darčeky a kvietky, ktorými som spravila radosť ešte ďalším kamarátom :) Som veľmi rada, že som sa akcie zúčastnila a ešte raz ďakujem za pozvanie! Vy sa môžete v blízkej dobe tešiť na recenziu výrobkov marykayatplay spojenú aj s líčením a už teraz vám prezradím, že sa bude niesť vo fialovo-ružových tónoch!












Majte sa krásne!


2 komentáre: