piatok 20. novembra 2015

Matrix Total Results Curl Conditioner - recenzia

Ahojte! Tento post nadväzuje na predchádzajúci, v ktorom som vám spomínala moju zásielku z eshopu elnino.sk, v ktorej sa nachádzali produkty na vlasy. O šampóne ste si mohli prečítať minule a keďže pre mňa je naodmysliteľnou súčasťou starostlivosti o vlasy aj kondicionér, ktorý používam pri každom umývaní, tak dnes bude reč práve o ňom.

Matrix Total Results Curl Conditioner je kondicionér určený na nepoddajné, vlnité vlasy. Obsahuje technológiu Anti-Frizz Nutri-Curl, ktorá napomáha kontrole vĺn a bráni krepovitosti vlasov. Balenie je klasická tuba s obsahom 250 ml. Vôňa v tomto prípade nie je ničím špecifická, pripomína mi vône v kaderníctve, ale konkrétne ju neviem k ničomu prirovnať. Konzistencia je hutnejšia krémová a kondicionér sa vtiera do umytých a uterákom presušených vlasov, nechá sa chvíľu pôsobiť a dôkladne sa z vlasov vymyje. Vlasy sa po ňom veľmi ľahko rozčesávajú, na dotyk sú jemné a ľahšie sa upravujú a hlavne sú naozaj menej krepovité a rozlietané. Klasické balenie kúpite za 6,60 € alebo môžete kúpiť výhodnejší objem 1000 ml za 12 €.




Máte skúsenosti s produktami Matrix?

Budem rada, ak mi nejaké ďalšie odporučíte!

1 komentár:

  1. ja mám Matrix vlasovú kozmetiku veľmi rada, teraz používam regeneračnú masku a olejček na suché konce a som veľmi spokojná. Profesionálna vlasová značka za skvelé ceny :)

    OdpovedaťOdstrániť