štvrtok 31. decembra 2015

Silvestrovské dymové líčenie

Ahojte! Dúfam, že ste si posledné dni tohto roku užili a že vás aj dnes čaká príchod nového roka podľa vašich predstáv :) Ja som posledné tri dni trávila celkom nečakane v Prahe, ale musím povedať, že mi to super padlo, užila som si krásne počasie, postretávala kamarátov a spoznala nových zaujímavých ľudí a dnes môžem vkročiť do roku 2016 plná pozitívnej energie!

Ak sa chystáte oslavovať niekde v meste alebo na párty, tak sa určite nebojte staviť aj na výraznejšie líčenie. Veď kedy si ho môžete dopriať viac, ako práve dnes :) Ja ešte neviem, aký look večer vymyslím, ale vám ako inšpiráciu teraz ukážem fotky líčenia, ktoré som vytvorila ešte pred Vianocami, ale práve na dnešný deň mi príde veľmi vhodné! Klasické smokey eyes som doplnila o trblietky, ktoré sú na túto príležitosť ako stvorené. Dnes sa môže trblietať úplne všetko!

PS: Chystala som aj post o zhrnutí roku 2015, ale tým, že som bola odcestovaná, ho presuniem o pár dní, ale určite tu bude! :) A ak chcete vidieť nejaké fotky z mojej dnešnej silvestrovskej párty, tak sledujte Instagram!





Kde dnes budete oslavovať? 

Chystáte sa špeciálne na túto príležitosť nalíčiť?

Majte sa krásne a nech sa vám splnia všetky novoročné priania!


4 komentáre:

  1. Krásný líčení!!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Parádní! Krásné fotky i líčení!
    www.nikolhess.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. toto je kráásne líčenie hrozne sa mi páči:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úúúžasně to vypadá. :O Právě, taky jsem si říkala, že ten den je ideální příležitost na něco zajímavějšího, problém ale byl, že s očima jsem si tak nějak pohrát ani nestihla, takže jsem skončila u řasenky a -pozor- u stínů. :D :D Ty barvičky hezky sedí :)

    OdpovedaťOdstrániť