nedeľa 24. apríla 2016

S Biodermou v Cannes - časť. II

Ahojte! Ako som sľúbila v prvom článku o výlete v Cannes, tak dnes tu máme pokračovanie, v ktorom vám poviem viac o tom, čo sme robili druhý deň nášho pobytu. Budíček mi zozvonil už o 6 ráno, keďže o 7:30 sme už odchádzali spoločne autobusom nazrieť do fabriky v Aix-en-Provence, kde Bioderma vyrába všetky svoje produkty a odkiaľ putujú do celého sveta.



Cesta trvala asi dve hodinky a po vstupe do sídla Biodermy sme sa rozdelili na dve skupiny, pričom ako prvé sme si najprv vypočuli prednášku spojenú s prezentáciou o prvých výrobkoch Biodermy, o jej filozofii, dozvedeli sme sa, kto za vývojom nových produktov stojí a taktiež sme si mali možnosť vyskúšať na vlastnej koži zložky novinky Hydrabio Perfecteur. Najviac ma zaujal prášok z perál a čistý púder, ktorý tento krém a báza pod makeup v jednom obsahuje. Po tomto malom "laboratóriu" nasledovala ešte ukážka nude líčenia od makeup artistu Freda Marina, ktorý líči pre Dior a stará sa o vizáž celebrít počas filmového festivalu v Cannes. Následne sme sa presunuli na krátku kavíčko-makronkovú pauzu a pokračovali sme druhou časťou programu, ktorou už bola návšteva továrne, kde každý jeden Bioderma produkt vzniká. Fascinuje ma, že celý svet zásobuje jediná fabrika a je super vedieť, že v akomkoľvek štáte si Biodermu kúpite, tak viete, že putuje z tohto miesta :) Milá pani nás previedla postupne všetkými časťami výrobného procesu a podrobne nám vysvetlila jednotlivé kroky, ktoré treba dodržať, než vznikne hotový produkt. V tejto časti sa fotiť nesmelo, takže vám neukážem, ako to pri zrode produktov vyzerá, ale verte mi, že bolo úžasné vidieť, akou rýchlosťou sa plní jedna micelárka za druhou, pričom linka s micelárnymi vodami funguje nepretržite 24 hodín denne po celý rok a za hodinu sa vyrobí až 7000 balení! Všetkým pracovníkom, ktorí sa tohto procesu zúčastňujú patrí veľký obdiv, pretože vykonávajú naozaj výbornú systematickú prácu.
















Po prehliadke strediska Biodermy sme sa presunuli do krásneho hotela s ešte krajšou záhradou na skvelý obed a potom ostal čas aj na prechádzku mestom.













Po návrate do Cannes sme sa už išli na izby nachystať na večer, ktorý začínal prípitkom v krásnom apartmáne s vyhľadom na nočné mesto a pokračoval v blízkej reštaurácii, v ktorej sme pobudli až do polnoci, kedy sa podával dezert :D Keď sa nás pri ňom opýtali, či si dáme aj kávu, tak sa priznám, že mi bolo smiešne, ale určite by som si rada na takýto režim zvykla :)) Kto mal ešte silu a tanečnú náladu (tá mňa drží za každých okolností), išiel do klubu Les Marches, kde tí najvytrvalejší - podzravujem Lucid, Danku, Ediho a rumunské kolegyne ♥ vydržali do pol 5 nad ránom. Ráno sa síce vstávalo o čosi ťažšie, ako každopádne to stálo za to! Aj keď sme sa zobudili do daždivého počasia, krátke nákupy v Sephore a menšie suveníry sme ešte stihli a potom už nezostalo nič iné, len sa rozlúčiť s Cannes a presunúť sa na letisko v Nice a následne do Viedne a domov. Dojmy z celého výletu vo mne zostanú ešte veľmi dlhú dobu a ja ďakujem Bioderme za túto príležitosť a dievčatám za úžasnú spoločnosť! Musím povedať, že Slovenky sme si všetky skvelo rozumeli a výlet som si aj vďaka nim naozaj užila! 




Moja spoločnosť 






A nádherný výhľad cestou domov na záver :)



Majte sa krásne!

7 komentárov:

  1. Opäť skvelý post, muselo to byť mega a vidieť, že ste sa s babami dobre bavili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky a do tej výrobne Biodermy by som sa rada išla pozrieť:) tie modré šaty sú krásné, kde si ich kúpila?
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Sú z jedného obchodu so spoločenskými šatami z Trnavy, takže neviem, kde by sa dali inde zohnať :/

      Odstrániť
  3. to jsou tak nádherné fotky! závidím úplně ♥
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherný post! A o fotkách ani nehovorím! ♥ V Cannes musí byť fakt úžasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Muselo tam byť nádherne. Už som čítala článok aj u Biancy, aj video pozrela, takže určite to tam bolo super. :-)

    OdpovedaťOdstrániť