sobota 16. júla 2016

Dove Regenerate Nourishment - produkty pre extrémne zničené vlasy

Ahojte! Na mojom blogu ste mohli vidieť už dva články zamerané na starostlivosť o vlasy od značky Dove (TU a TU) a keďže som s produktami aj dlhodobo spokojná, rozhodla som sa vyskúšať aj nový rad Dove Regenerate Nourishment, určený na zničené, unavené a poškodené vlasy a vhodný aj pre tých, ktorí si vlasy často farbia. Účinnými zložkami sú výťažky z červenej riasy a Keratin Nutri Complex, ktorý vlasom dodáva živiny a opravuje ich vnútornú štruktúru.

Celý rad pozostáva zo šampónu, kondicionéru, masky a olejového séra. Spája ho bielo-červená farebná kombinácia, ktorá už automaticky evokuje, že budú tieto produkty určené na farbené vlasy. Ja si ale vlasy nefarbím a mám ich samozrejme zničené tiež, takže to nech vás neodradí :)


Šampón aj kondicionér sú balené v tube s obsahom 250 ml. Sviežo voňajú a jemnú vôňu zanechávajú aj na vlasoch. Šampón vytvára miernu penu a používam ho vždy na dvakrát. Kondicionér poslúži na uhladenie a ľahšie rozčesanie vlasov. Používam ho hlavne vtedy, ak mám naponáhlo a nemám čas na dlhšie pôsobenie masky.


Maska na vlasy má krémovú hutnú konzistenciu a taktiež sviežu vôňu. Na vlasoch sa ju snažím nechať pôsobiť aspoň 5 minút. Maska ani kondicionér vlasy vôbec nezaťažujú a neuberajú im na objeme, čo ako majiteľká jemných vlasov oceňujem. Po použití sú vlasy hladké, nadýchané a lesklé.


Olejové sérum sa nachádza v balení s pumpičkou s obsahom 30 ml. Môže sa naniesť do vlhkých ale aj suchých vlasov, hlavne do oblasti končekov. Ja ho používam po presušení vlasov uterákom, pred tým, než si ich rozčešem. Nanášam ho nie len na končeky, ale asi od polovice dĺžky vlasov. Naozaj stačia 3-4 stlačenia a pokojne vám vystačia nie len na končeky. Po rozčesaní a uschnutí sú končeky ucelenejšie a vlasy lesklejšie, takže je to taký pomocník na záver pre ešte lepšie výsledky. Pre mňa je najlepšia kombinácia šampón + maska + sérum. Potom sú naozaj vidieť na vlasoch výsledky, ktoré tento rad sľubuje.


Majte sa krásne!

2 komentáre:

  1. Ja mám pocit, že moje vlasy sú extrémne zničené, ale z tejto série som nevyskúšala ešte nič. Niečo sa mi marí, že ten šampón má segra, tak jej ho možno ukradnem :D
    Momentálne používam šampón a kondicionér na zničené vlasy od Nivea a olej od Garnier. Občas pridám aj masku od Kallos :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na moje vlasy som skúsila toho už toľko, že to prestávam počítať. No rozhodne vyskúšam aj niektorý z týchto produktov. Vďaka za tip ;-)

    OdpovedaťOdstrániť