sobota 2. júla 2016

HUGO BOSS JOUR Bath and shower gel

Ahojte! Pravé horúce leto je už nepochybne tu a neviem ako vy, ale ja tomu prispôsobujem aj moje kozmetické zvyky. Jednou z vecí, ktoré sa u mňa v lete menia, sú vône. Ťažšie a sladké vône používam už len večer a počas dňa padá voľba na svieže kvetinové a citrusové tóny a čoraz častejšie si vystačím len s voňavým telovým sprejom alebo s parfumovaným sprchovým gélom, o ktorom bude reč práve dnes. Sprchový gél, ktorý dopĺňa sortiment k danému parfému som skúšala po prvýkrát a bola som zvedavá, či naozaj dokáže na pokožke zanechať vôňu aj bez toho, aby človek práve ten konkrétny parfém používal.

Najprv sa ale pozrieme na balenie. To je naozaj krásne a už na prvý pohľad evokuje pocit luxusu. HUGO BOSS JOUR Parfumed bath and shower gel je balený v zlatej krabičke a vnútri sa nachádza už samotný sprchový gél, na ktorom ma zaujal čistý dizajn a hlavne zaujímavo riešená aplikácia, pričom stačí vrchnákom pootočiť a vytvorí sa štrbina, cez ktorú gél vytečie, čiže žiadne závity ani polámané nechty pri ťažko otvárateľných uzáveroch. Samozrejme, že najviac ma zaujímala práve voňa, keďže tento parfém poznám a radí sa medzi svieže, so základom v bielych kvetoch a citrusoch. A práve tu som zostala pri prvom ovoňaní prekvapená, pretože aj keď gél voňal intenzívne, tak originálnu vôňu som v ňom rozpoznať nevedela. To ma od skúšania ale neodradilo a dobre som urobila. Po použití, a tu musím podotknúť, že gél úžasne pení a stačí ho na celé telo malé množstvo, mi na tele zostala presne tá voňa, akú si s týmto parfémom spájam a udržala sa niekoľko hodín, čiže nakoniec splnil tento produkt presne to, čo som očakávala. A ďalšie plus je, že vôbec nevysušuje a pokožka je po použití jemná a hladká. Ak teda túto voňu poznáte, prípadne ju máte doma a chcete ju ešte viac podtrhnúť alebo aj keď s ňou nemáte žiadne skúsenosti, ale máte rady svieže a pritom elegantné vône a žiada sa vám či už po športe alebo celkovo v lete vsadiť na niečo jemnejšie, než klasický parfém, tak ho určite odporúčam a nepochybujem, že budete spokojné aj vy :)





Aké parfémy/ vône preferujete v lete vy? 

Skušali ste už parfémované sprchové gély?

Majte sa krásne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára