streda 17. augusta 2016

ZOEVA Pink Elements Classic Set - recenzia

Ahojte! Najhoršia vec, čo sa asi môže blogerke stať, je strata fotiek. Fotky k tejto recenzii vznikli pred vyše rokom a pol, ale keďže som ich mala stiahnuté v počítači, ktorý prestal fungovať, tak som len stále dúfala, že sa k nim dostanem skôr, než sa tieto štetce prestanú vyrábať :D A ten deň je konečne tu! Fotky sme zachránili a aj keď by som už štetce teraz nafotila inak, rozhodla som sa ich predsa len použiť :)

ZOEVA je svojimi štetcami známa medzi všetkými milovníčkami líčenia a to právom. Ich štetce sú kvalitné, krásne a vydržia s vami niekoľko rokov, čiže je to investícia, pri ktorej si ešte veľakrát poviete, ako dobre ste ich kúpou urobili. Poďme sa ale pozrieť, akú sadu som si dopriala ja a čo všetko v nej nájdete!

Pink Elements Classic Set je sada 8 štetcov v kombinácii prírodných aj syntetických štetín (79€) vo farebnom prevedení ružová + kobaltovo-šedá. Štetce sa ukrývajú v kvalitnej farebne ladiacej taštičke s kovovým logom značky, ktorá aj po takmer každodennom používaní vyzerá stále rovnako a nič na nej nie je poškodené, čiže kvalita sa nedá uprieť ani pri doplnkoch tejto značky.



Z ôsmich štetcov, ktoré sada obsahuje, sú tri určené na líčenie tváre. Nájdeme tam 104 Buffer, 127 Luxe Sheer Cheek a 109 Luxe Face Paint.


104 Buffer je môj absolútny víťaz medzi všetkými štetcami, ktoré som kedy na tekutý makeup vyskúšala. Je úžasne hustý a hebký, makeup sa s ním nanáša v jemnej vrstve a pritom dosiahnete veľmi dobré krytie bez efektu masky. 



109 Luxe Face Paint je plochý rovno zastrihnutý štetec určený na nanášanie bronzeru a dosiahnutie perfektného kontúrovania. Veľmi rýchlo som si na neho zvykla a na kontúrovanie tváre pudrovými produktami už iný štetec ani nepoužívam.


127 Luxe Sheer Cheek je skosený štetec na líčka. Farba sa ním nanáša ľahko a rovnomerne, štetiny sú jemné a pri používaní príjemné.


Ďalších 5 štetcov v sade je určených na líčenie očí. 


227 Luxe Soft Definer je podľa môjho názoru veľmi univerzálny štetec, ktorý využijete na mnoho spôsobov. Môžete s ním naniesť tieň na pohyblivé viečko a rovnomerne ho rozotrieť, aplikovať tieň do záhybu oka, zjemniť prechody... Jednoducho vždy keď ho chytíte do ruky, nájdete mu využitie :)


231 Luxe Petit Crease je zúžený štetec s dlhšími štetinami vhodný na aplikovanie tmavšej farby do záhybu oka a prehĺbenie pohľadu. 


230 Luxe Pencil má oproti predchádzajúcemu štetcu kratšie štetiny a je pevnejší, vhodný na aplikovanie svetlého tieňu do vnútorného kútiku, na drobné uprávy pri celkovom líčení očí aj na zvýraznenie detailov. 


322 Brow Line je plochý pevný skosený štetec ideálny na dokreslenie obočia, ale aj na vytvorenie prirodzenej linky pomocou tieňov. Vyhovuje mi jeho pevnosť, vďaka ktorej sa štetinky vôbec neuhýbajú a držia svoj tvar. 


317 Wing Liner je ostro rezaný skosený štetec na aplikáciu liniek. Tento tvar mi na gélové linky vyhovuje najviac a vytvoríte s ním ako tenučké, tak aj výrazné retro linky so vždy presnými a rovnými líniami. 


Ako teda vidíte, so všetkými štetcami som maximálne spokojná a ani jeden neostáva nevyužitý. Ešte by som sa vyjadrila ku čisteniu. To je bezproblémové, aj keď sú štetce biele, tak farba sa na nich neudržiava a dajú sa vyčistiť takmer ako nové aj po takmer dvoch rokoch používania. Štetinky nevypadávajú ani pri používaní ani pri čistení. Takže vám všetkým Zoeva štetce odporúčam, či už sa rozhodnete pre jednotlivú kúpu alebo si zaobstaráte rovno celú sadu a ja dúfam, že sa mi v budúcnosti moja zbierka ešte poriadne rozrastie!

Aké štetce na líčenie používate vy?

Poznáte štetce Zoeva?

Majte sa krásne!

10 komentárov:

  1. Čo sa týka Zoevy, jasné používam...a teda teraz mám najnovší taký ten tulipánový a ja som fakt asi lepší štetec ešte nemala, milujem ho. A čo sa týka fotiek, áno!!! Presne aj mne sa takto stratili fotky jednej kolekcie rúžov a make upu, ktoré som fotila ako nové, no a teraz, keď sú už používané, to už nie je ono...pritom mne sa pc nepokazil, takže proste musia byť len niekde zapatrošené, no fakt už neviem, kde ich hľadať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne chápem, že fotiť už rozpoužívané produkty vôbec nie je ono... Ale tie fotky sa vedia schovať naozaj veľmi dobre! :D A na ten štetec sa idem rovno pozrieť :)

      Odstrániť
  2. Zoeva je klasika. Po podobnom štetci ako je 109 už dlho pátram, väčšinou používam na kontúrovanie Nars ale ten má príliš veľkú rúčku, čo mi celkom prekáža. Mne sa rovnako z počítača stratili fotky z dovolenky, aspoň som sa ale poučila a všetko zálohujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nars ma naozaj dosť dlhú rúčku... Táto je tak akurát, nijak nezavadzia a dobre sa s ňou manipuluje.

      Odstrániť
  3. tak to je aká sranda, že si ich tak dlho nemala, a teraz si ich našla :) inak štetce sú určite kvalitné :) ja by som síce dala prednosť neutrálnejšej farbe, ale pár kúskov, prečo nie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne táto výrazná farba nevadí, pekne to oživí zbierku štetcov v taštičke :)

      Odstrániť
  4. O bože, tak tie sú dokonalé ♥ Ja zatiaľ od Zoevy nevlastním bohužiaľ nič ale veľmi túžim po štetcoch, vyzerajú veľmi kvalitne:)

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zoeva je raz len Zoeva :)) ja vlastním poslednu sadu Rosé golden luxury set cislo 3, niektore stetce su tie iste ako mas tu , napriklad ten na očné linky , je totalne top !
    Tu ma zaujal štetec na obočie , ten by som brala hned :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anoo, ten na linky milujem aj ja! A štetec na obočie určite odporúčam zaobstarať, ide to s ním jedna radosť, tým, že je taký krátky a pevný :)

      Odstrániť