piatok 14. októbra 2016

Avon LIFE by Kenzo Takada

Ahojte! Jednou z vecí, ktoré mám na blogovaní najradšej, sú rôzne eventy. Človek navštívi zaujímave miesta, dozvie sa zaujímavé informácie a hlavne spozná skvelých a zaujímavých ľudí. A takto by som opísala aj predstavenie novej vône Avon LIFE, ktorá vznikla spojením návrhára Kenzo Takada a spoločnosti Avon. Event sa konal v bratislavskej reštaurácii SaSaZu, ktorá ma svojím interiérom naozaj očarila a kto má rád ázijskú kuchyňu, tak by mal určite toto miesto navštíviť. Personál sa správal veľmi profesionálne a milo, čo tiež oceňujem, keďže s týmto býva veľakrát bohužiaľ problém. Späť ale k tomu, prečo bola táto akcia usporiadaná.

Vône Avon LIFE majú byť inšpiráciou na užívanie si života so všetkým, čo prináša. Dámska vôňa patrí medzi kvetinovo-drevité a medzi jej zložkami nájdeme napríklad kosatec, lekno a fialku. Určite by som ju zaradila medzi výraznejšie vône, takže sa dokonalo hodí na jeseň, kedy sa nám už nežiadajú vyslovene svieže a ľahké tóny. Výdrž je stredná, počas dňa je dobré vôňu obnoviť. Flakón je síce jednoduchý, ale zdobí ho krásne zatváranie, takže v konečnom dôsledku pôsobí čisto a pritom zaujímavo. V ponuke je samozrejme aj pánska verzia, ktorá sa radí medzi drevito-aromatické vône.



A tu pridávam ešte pár fotiek zo samotného eventu, kde mi spoločnosť robila Saška, za čo jej ďakujem!







Majte sa krásne!

3 komentáre:

  1. Event vyzeral super a asi si objednám vzorku, aby som vedela ako vonia :) Vôňa má krásny flakónik! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeej ste krásne obidve baby :) musela to byť skvelá akcia :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Muselo tam být skvěle. Na fotkách vám to spolu moc sluší a vůně má krásný flakonek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť