piatok 3. marca 2017

Guerlain La Petite Robe Noire Shiny Lip Colour - 065 Neon Pumps

Ahojte! Dnešná recenzia bude venovaná produktu, ktorý sa v mojej kozmetickej taštičke momentálne pýši titulom najkrajší a keďže mi vyhovujú aj jeho ostatné vlastnosti, tak asi chvíľu potrvá, kým ho niečo prekoná.

Rúž Guerlain La Petite Robe Noire Deliciously Shiny Lip Colour som chcela už dlhšie. Hneď ako k nám dorazili, obdivovala som ich balenie, farebnú škálu a aj vôňu. Vznikli totiž v nadväznosti na ikonickú vôňu Guerlain La Petite Robe Noire.


Tieto rúže sú charakterizované svojou farbou, ktorej intenzitu si volíte počtom vrstiev. Prvá vrstva je jemný nádych farby, druhá je o niečo výraznejšia a tretia zabezpečuje už plné krytie. Musím ale povedať, že som si prešla naozaj veľa zahraničných recenzií a swatchov a záleží od konkrétneho odtieňu, niektoré sú výraznejšie už od začiatku a pri iných naopak plné krytie nedosiahnete ani v niekoľkých vrstvách. Ďalšou vlastnosťou týchto rúžov je lesklý povrch a pre mňa je to po matných rúžoch veľmi príjemná a vítana zmena. Ako som už spomínala vôňu, tá je celkom výrazná, povedala by som sladko-kvetinová. A k vôni patrí aj sladká ovocná chuť.



A na čo sa nedá zabudnúť, ale popri fotkách je to možno aj zbytočné písať, je balenie. To je detailne vypracované, čierna tuba a priehľadký kryt z pevného materiálu, s logom Guerlain a so srdiečkom na konci, ktoré slúži aj ako pomôcka pri otváraní. Mne príde celý vzhľad absolútne dokonalý a búra vo mne predstavy, že kvalitný a luxusný rúž by mal byť zahalený v čierno-zlatom obale.


Môj odtieň nesie názov 065 Neon Pumps a je to výrazná cyklaménová ružová farba bez trblietok, či akejkoľvek perlete. Už v jednej vrtsve je pomerne výrazná, ale to mi vôbec neprekáža, aspoň pre dosiahnutie želanej farby nemusím pery pretierať viackrát.  Z pier sa vytráca rovnomerne a zanecháva stain, čiže sa akoby vpije do pier a nádych farby ostane aj po vytratení nanesenej vrstvy.


Aký rúž je momentálne pre vás ten naj?

Teším sa na komentáre!

Majte sa krásne!

6 komentárov:

  1. Tak tento rúž je naozaj prepracovaný! :) A pristane ti :) Mne sa nesmierne páči jeho balenie, určite si ho raz kúpim aj ja, akurát v inom odtieni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, tuhle rtěnku nepoznám a vypadá nádherně. Jak obalem, tak odstínem. Opravdu krásná, výrazná barvička. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jooj tento tvoj fešák :) to balenie, aj navyše krásny odtieň :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som celkom úchyl na rúže, ale o tomto som ešte nepočula. Má totálne krásny dizajn, ale asi by som zvolila iný odtieň.
    World of Nicol | Narodeninová GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám rada takéto odtiene, na jar , leto budeš kočka !! :) Rúž tejto značky ešte nevlastním, ale asi sa po niečom poobzerám :)
    BeautyByLenka

    OdpovedaťOdstrániť