sobota 15. apríla 2017

Dermacol Make-up Cover recenzia - set 5 odtieňov

Ahojte! Už dávnejšie sa mi dostala do rúk táto krabička s 5 odtieňmi presláveného makeupu Dermacol Make-up Cover. Na samotný makeup som písala recenziu už veľmi dávno TU, ale keď som uvidela toto balenie, tak som si povedala, že vám ho musím ukázať, pretože je to skvelé riešenie hlavne pre ľudí, ktorí sa líčeniu venujú aj profesionálne a tak viacero odtieňov určite využijú.

Objem každého balenia je 5 ml, čiže ide samozrejme o menší objem ako produkt v plnom balení, ale na druhej strane treba týchto makeupov na prekrytie nedokonalostí veľmi malé množstvo, takže to ako problém nevídím a aspoň v kozmetickom kufri nezaberú veľa miesta.



5 odtieňov je zvolených podľa toho, ktoré sú najobľúbenejšie a najviac sa predávajú, čiže by to mali byť farby, pre ktoré určite nájdete využitie. Podľa čísiel sú to 208, 212, 213, 215, 221. 


Ako je o týchto makeupoch známe, pri správnom nanesení prekryjú jazvy, tetovania, nerovnemerné pigmentácie, akné... Aby ste videli efekt, ktorý na pleti vytvára, tak som si ho na fotke nižšie naniesla na celú tvár. Môžete vidieť, že pleť zjednotil a zakryl nedokonalosti, ale aj vysušil okolie nosa. Na mňa pôsobí takto na celej tvári príliš matne a neprirodzene, takže stále uprednostňujem jeho používanie len lokálne. Avšak, ak niekto trpí výraznými a rozsiahlejšími nedokonalosťami, tak samozrejme chápem, ak ho aplikuje na väčšie plochy. Treba si dať potom ale pozor na vysúšanie a aplikovať predom výživnejší krém. 


Set by mal byť dopstupný v Dermacol predajni, ako píšu na ich oficiálnych stránkach. Tak keď budete mať cestu, určite sa naňho, ako aj na všetky dostupné odtiene, pozrite!

Máte skúsenosti s týmto makeupom?

Majte sa krásne!

4 komentáre:

  1. S makeupom skúsenosť nemám, no vyzerá skvelo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeden v správnom odtieni sa určite oplatí mať doma :)

      Odstrániť
  2. ja ho mám tiež radšej iba na určité miesta, nepôsobí na celej tvári nejak pekne fresh :) možno na silnejší večerný makeup keď tak :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, na denné nosenie postačí ako korektor :)

      Odstrániť