nedeľa 21. mája 2017

Skvelý korektor pod oči Bourjois Radiance Reveal

Ahojte! Korektory pod oči sú asi nekonečná téma. Podobne ako makeupy, aj pri korektoroch každému vyhovuje niečo iné a občas môže byť dosť ťažké nájsť taký, ktorý vám bude sedieť úplne vo všetkom. Mne sa to ale nedávno podarilo a preto si to samozrejme nemôžem nechať len pre seba a musím sa s vami o tento tip podeliť :)


Reč je o korektore Bourjois Radiance Reveal v odtieni 01 Ivory. Balenie je totožné s tým, aké majú tekuté rúže Bourjois a aj aplikátor je klasický penový. Korektor sľubuje krytie, hydratáciu a rozžiarenie. Pikoškou je, že obsahuje vodu z Mont Blanc a kyselinu hyalurónovú a veľmi pekne sviežo vonia.



Konzistencia je krémová, ľahko sa rozotiera prstami, beauty blendrom aj štetcom. Čo je skvelé, je vyššie krytie už v jednej vrstve a žiadne vysušovanie, takže hydratáciu môžem potvrdiť. Používam ho denne vyše mesiaca a nikdy sa mi nevytvorili žiadne šupinky ani iné nedokonalosti. Odtieň 01 Ivory je veľmi prirodzený a dostatočne svetlý aj pre bleduľky. Veľmi sa mi páči jeho podtón, nie je nijak prehnane studený a na pleti pôsobí naozaj sviežo. Pleť po nanesení makeupu a korektoru zvyknem zapudrovať a tak mi vydrží korektor na mieste v dobrom stave po celý deň.


Korektor teda určite odporúčam, patrí medzi najlepšie, aké som vyskúšala a to ich už bolo neúrekom!

Máte s ním skúsenosť aj vy?

Majte sa krásne!

6 komentárov:

  1. môžem len súhlasiť! tiež som dlho hľadala dobrý korektor, ktorý by zakryl to čo má, ale nebol by príliš hutný...a tento to spĺňa :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zkušenost s ním nemám, ale vypadá parádně. Dost jsi mě nalákala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá krásně, určitě stojí za zkoušku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá perfektne a páči sa mi aj flakónk :) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zdá sa, že je to dokonalý korektor :) Ja momentálne používam Camouflage od Essence, a som spokojná, no tento vyskúšam tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Korektor jsem měla také doma, jsem s ní docela spokojená jen bohužel zvýrazňuje trochu vrásky :/

    OdpovedaťOdstrániť