pondelok 24. júla 2017

Dymové líčenie so zelenými odleskami

Ahojte! Na mojom instagrame ste možno zahliadli, že som sa minulý víkend zúčastnila krásnej svadby mojej kamarátky. Doteraz som bola na svadbe vždy len niekomu z rodiny a aj to už bolo veľmi dávno, takže som sa samozrejme tešila na celý priebeh a na líčenie seba a aj nevesty :)

Keďže som mala telovoružové šaty, tak som chcela líčenie jemne oživiť nejakou zaujímavou farbou a k tomu mi dopomohol tieň NYX Prismatic eyeshadow v odtieni Glass Slipper. Vonkajší kútik som vytieňovala s matnými odtieňmi hnedej a baklažánovej z paletky Urban Decay Naked Ultimate Basics. Rúž som zvolila v stredne ružovej farbe.





Čo sa týka vlasov, tak som sa rozhodla neísť ku kaderníčke, ale skúsiť si vytvoriť nejaký prirodzený účes aj sama, pretože nie som veľký fanúšik rôznych extrémnych výčesov, drdolov a podobne. Keďže som mala šaty s odhaleným chrbátom (asos), tak som si vlasy natočila a zozadu postupne priberala a zopla naboku, aby chrbát vynikol. S výsledkom som bola spokojná a to celý účes netrval dlhšie než 15 minút :)


A aby ste videli aj krásnu nevestu, tak tu máte dve fotky zo svadby :)



Aké typy spoločenského líčenia a účesov sa páčia vám?

Dajte mi vedieť v komentároch!

Majte sa krásne!

7 komentárov:

  1. Krásné líčení, i účes sis udělala. Ty šaty jsou parádní, moc se mi líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. líčenie je krásne a na fotkách to všetkým nesmierne pristane! :).
    ja osobne mám rada minimalistické jemné líčenie a ženskosť v tvári každej ženy! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme :)) Jemným ženským líčením sa nikdy nič nepokazí :)

      Odstrániť
  3. krásna! od líčenia,cez vlasy až po šaty! :) presne takýto jemný romantický štýl sa mi páči :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti :)) Tiež som sa v takomto štýle cítila dobre :)

      Odstrániť
  4. Nádhera :) Už som ho obdivovala na Insta! :)

    OdpovedaťOdstrániť