pondelok 10. júla 2017

Pupa Milano LE Savanna - recenzia + líčenie

Ahojte! Aké líčenie v lete uprednostňujete vy? Ste ten typ, ktorý nejde bez makeupu ani k vode alebo naopak počas letných mesiacov odložíte väčšinu kozmetických prípravkov? Ja sa radím určite k tej druhej skupine, aj keď u mňa je to tak asi celoročne. Niekedy nemám chuť na nič a inokedy sa s líčením vyhrám do detailov. Čo sa ale týka letného obdobia, tak vtedy, keď sa už líčim, chcem aby makeup na pleti nebol ťažký a líčenie vydržalo aj teplo a prípadnú vodu.

Preto som sa rozhodla letnú limitovanú kolekciu Savanna od Pupa Milano poriadne otestovať a zistiť, či sú produkty z nej nie len krásne, ale aj funkčné. A ako to dopadlo? Uvidíte nižšie :)


Savanna Bronze & Highlighter je skvelým produktom, pre vytvorenie opálenej a rozjasnenej pleti. Balenie je, ako sme u Pupa zvyknuté, krásne detailne vypracované. Odtiene sú k dispozícii dva. Toto je ten svetlejší s číslom 001. Bronzer má teplý podtón, takže na to treba dávať pozor. Rozjasňovač má zlatistý nádych, ale trblietavé častice by mohli byť o niečo menšie. Na pleť sa nanášajú obe časti ľahko a výdrž je taktiež dobrá. 


Tak ako každá Pupa kolekcia, ani táto sa nezaobišla bez lakov na nechty. V ponuke sú dva, Lasting Color Gel v metalickej hnedej s názvom Dark Cocoa a pieskový Glittery Sand v odtieni Golden Rose. S oboma lakmi som nadmieru spokojná, pieskový kryje takmer úplne už v jednej vrstve, ale pre dokonalý efekt nanášam dve. Metalický hnedý je taktiež bezproblémový a má výbornú výdrž.



Savanna Duo Eyes Twist-Up Kajal Eye-Liner & Eyeshadow sú vysúvacie krémové tiene v tyčinke, pričom na druhom konci sa nachádza kajalová ceruzka na oči. Na týchto tieňoch je úžasná ich pigmentácia aj výdrž. Najlepšie sa mi osvedčilo naťupkať ich na viečko a rozotrieť prstom, prípadne zjemniť prechody štetcom. Tieto tiene by som si určite vzala aj k vode, keďže sú vodeodolné a z oka sa ani nepohnú. 



Hnedý 001 Darck Cocoa a zelený 002 Safari Khaki


A tu už vidíte všetky produkty použité pri líčení. Na oči som použila tieň v ceruzke odtieň 002 Safari Khaki, na stred viečka som aplikovala rozjasňovač z dvojice bronzer&rozjasňovač a na riasy som naniesla riasenku Pupa Vamp! Definiton. Tvár som vykontúrovala a rozjasnila pomocou vyššie spomínaného dua a na pery som použila lesk Miss Pupa Gloss odtieň 305. Pri líčení som sa inšpirovala makeupom modelky pre túto kampaň, ktorý je podľa mňa naozaj vydarený :)







Teraz nájdete produkty z kolekcie Savanna už v zľavách, tak ak vás niečo zaujalo, poponáhľajte sa! :)

Majte sa krásne!

4 komentáre:

  1. PUPA má neskutočne krásne limitky, vždy si niečo odnesiem domov :D A to líčenie je fakt nádherné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. keď sa sem tam zastavím v tomto obchode tak sa tam poobzeram ale nikdy sa neviem rozhodnúť čo si kúpim:) a stým súhlasím najradšej chodim bez makeupu a všetkého jedine čo použijem je farba na obočie a ceruzka pod oči na rýchlo inak keď už sa líčim poriadne tak chcem aby to bolo tip top:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky jsem spíš typ, co volí variantu méně je někdy více :D a to i z toho důvodu, že i voděodolná kosmetika nemusí vždy plnit účel na 100 %. O téhle značce slyším už nějakou dobu, ale překvapivě jsem ještě nic nevyzkoušela. To líčení se ti moc povedlo, výsledek je krásný! :)

    OdpovedaťOdstrániť