nedeľa 3. septembra 2017

Starostlivosť o pleť s radou Bioderma Hydrabio

Ahojte! Dnes by som vám chcela povedať niečo o mojej aktuálnej starostlivosti o pleť, ale aj o tom, čím som si prešla, než som zistila, čo mi sedí najviac. A samozrejme nebudú chýbať ani tipy na konkrétne produkty!


Niekedy som bohužiaľ patrila ku skupine ľudí, ktorí pleťovú starostlivosť veľmi neriešia a krém použijú maximálne raz denne, aj to nie vždy. Toto zanedbávanie mi spôsobovalo šupinky hlavne v oblasti nosa a brady. K tomu kde tu nejaká vyrážka, keďže som mala asi 15-16 rokov. Krémy som vyberala hlavne tie vysušujúce a zmatňujúce, takže pleť sa dehydrovala ešte viac. V tomto období som našťastie objavila radu Sébium od Biodermy, z ktorej som začala niektoré produkty používať a stav pleti sa o niečo zlepšil. Keby ale vrátim čas, tak by som samotné Sébium produkty kombinovala trochu inak a pridala viac hydratácie, lebo to je podľa mňa vec, na ktorú ľudia s mastnou/aknóznou pleťou často zabúdajú. Hydratovať treba, vždy!

Okolo 19tich rokov som prešla na radu Sensibio, pretože som mala pleť často začervenanú. S produktami som bola spokojná, ale občas sa mi zdalo, že hydratácia nie je dostatočná, keďže sa mi opäť zvykli objavovať šupinky. A vtedy som sa začala viac zaujímať o hydratačnú radu Hydrabio. Predtým som žila v omyle, že mi nemôže vyhovovať, keďže niekedy sa mi výraznejšie mastí T-zóna a zvyknem mať aj rozšírené póry. To som sa ale veľmi mýlila a odkedy som produkty Hydrabio zaradila do mojej starostlivostio pleť, tak som s ňou najviac spokojná, od kedy vôbec riešim, ako vyzerám :) A som rada, že vám dnes ukážem produkty, ktoré mám z tejto rady najradšej a dokonca ich budete môcť vyskúšať aj vy! Ale o tom na konci článku :)


Micelárna voda Hydrabio mi zo všetkých miceláriek sedí najviac. Používam ju hlavne na odlíčenie očí. Okolie očí je po použití akoby "napustené" vodou, tažko sa mi to opisuje, ale je to presný opak toho, keď máte po odlíčení oči vysušené a podráždené. 


Tak isto ako odlíčenie je samozrejme dôležitá aj hydratácia. V ponuke Hydrabio nájdete dva druhy krémov, ľahší Gel-Créme a hutnejší Créme. Vyhovujú mi oba, ale ak by som si mala vybrať, tak by som zvolila práve hutnejší Créme, ktorý úžasne hydratuje, ale pritom sa rýchlo vstrebe a vôbec nezanecháva mastný pocit. Vhodný je pod makeup aj na noc.


Povedali ste si, že aj vy by ste radi nejaký z produktov Hydrabio skúsili? Teraz máte šancu! Na mojom beauty instagrame prebieha pod fotkou, ktorú vidíte aj nižšie, súťaž, kde 5 z vás dostane šancu získať ľubovoľný produkt Bioderma Hydrabio. A to je super, čo poviete? :)


Za fotky ďakujem šikovnej Lole, ktorej blog nájdete TU

Aké sú vaše obľúbené produkty na pleť?

Bez čoho sa nezaobídete?

Teším sa na komentáre!

9 komentárov:

  1. So šupinkami mam aj ja problém hlavne v zime a v okolí nosa, ale ja používam krém dva krat za deň ráno kamilkovy od yves rocher a večer klasika mandľový aj to nie na celú tvar ale pod oči a to je asi tak všetko, potom tonikum to je jasne po celom dni, miceralky som používala ako pleťovú vodu ale akosi mi nerobili dobre, ale biodermu hydrabio si určite kupim keď miniem čo mam v zásobe, ta je proste najlepšia. Od biodermy z tejto rady som mala krém Hydrabio riche ale nevyhovoval mi čakala som od neho veľa a šupinky sa mi tvorili tak či tak. Takže som si povedala že od biodermy jedine miceralne vody:)) máš krásne fotky♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár a pochvalu fotiek odovzdám :) Ja už tiež nepoužívam micelárky na celú tvár, ale s touto Hydrabio si odličujem oči každý deň, nič mi na ne nevyhovuje tak, ako ona. Mne teda na šupinky tento krém pomohol, ale jasné, každá pokožka je iná.

      Odstrániť
  2. takéto Hydro,Aqua a podobné hydratačné rady pleťovej kozmetiky mám najradšej a mne taktiež najviac sedia :) pekné fotky,chválim aj fotografku :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme :)) Aj ja! Hydratovania nie je nikdy dosť :))

      Odstrániť
  3. Jéééj, krásne fotky! <3 Biodermu som kedysi veľmi rada používala, a to Sébium s tým, že som si myslela že mi faaakt po čase (ako mi okolie sľubovalo) pomôže s akné, no žiaden zázrak sa nekonal a to aj napriek tomu že mesačne som za ňu vyhodila aj 70 eur. Oveľa viac sa mi osvedčila prírodná kozmetika.. Sem tam si kúpil Sensibio/Hydrabio micelárku, tie mám od Biodermy rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hlavné je, že si našla, čo ti sedí najlepšie :))

      Odstrániť
  4. Já se neobejdu bez aknestopu od Ryoru s levandulí - už jsem si musela pro druhý balení, hrozně moc mi pomáhá <3
    Od biodermi bych ráda něco zkusila, ale nevím kde začít, jednou mi doporučila jeden krém v lékárně právě nějaká slečna od Biodermi a hrozně mi nesedl, akorát jsem vyhodila peníze za drahý krém....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak o tom produkty od Ryoru počujem prvýkrát, ale znie dobre! To ma mrzí, že máš takúto zlú skúsenosť. Hlavne, ak to bol vyslovene niekto od Biodermy, tak ti mohol ponúknuť najprv vzorku :( Ak by som mala odporučiť niečo, čo podľa mňa sadne každému, tak Sérum Hydrabio. Osvedčilo sa mi pod akýkoľvek krém. Je akoby gélové a hneď sa vstrebe :)

      Odstrániť
  5. Taky považuji hydrataci za důležitou, ale konkrétně u toho krému se mi špatně vstřebává do pleti, ať ho nanáším jakkoliv. :D a micelárka je na ty oči jistota! Taky to nesnáším, když se pak očního okolí nemůžu ani dotknout. Brr.
    ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť