utorok 6. februára 2018

Mary Kay tiene Chromafusion a nová sada štetcov - líčenie

Ahojte! Ako som spomínala v minulom článku, medzi novinky v Mary Kay pribudli aj produkty z dekoratívnej kozmetiky a to konkrétne mono tiene Chromafusion a aj nová sada štetcov. Tieto produkty som mala možnosť vyskúšať a tak vám dnes poviem na ne môj názor. A ako ste u mňa zvyknuté, nebude chýbať ani líčenie :)


Doteraz boli v ponuke Mary Kay kozmetické štetce z prírodných štetín, z ktorých som ja používala klasické ploché na očné tiene. S nimi som bola spokojná, ale tie, ktoré boli určené na tvár, sa mi zdali o niečo tvrdšie a na pleti viac "pichali". Nová kolekcia štetcov je na rozdiel od tých predchádzajúcich vyrobená pomocou syntetických vlákien a obsahuje 3 štetce na oči a 2 na tvár. Všetky sú umiestnené v ochrannom pudzre s priehradkami. 


Čo sa týka štetcov na oči, tam som všeobecne zástancom prírodných štetín, pretože sa mi s nimi jednoduchšie pracuje a tiene sa mi ľahšie navzájom blendujú. Z týchto troch štetcov (úzky a krátky pencil brush, skosený štetec a hustý oblý štetec) sa mi najlepšie pracuje s najväčším, "huňatým" štetcom, ktorý mi vyhovuje na nanášanie tieňov na celé viečko aj do záhybu oka.


Štetce na tvár mi sadli z tejto sady viac. Obidva sú úžasne jemné, husté a na tvári veľmi príjemné. Väčší používam na púder, ale dal by sa použiť aj na bronzer. Menší je určený na líčka a musím potvrdiť, že sa mi s ním farba v tejto oblasti nanáša veľmi dobre a ľahko docielim prirodzeného vzhľadu. 



Ďalšou novinkou sú mono očné tiene Chromafusion, ktoré su akoby vylepšenou verziou tých pôvodných. Ak ste tieto tiene už predtým poznali, tak si v tejto vynovenej verzii budete môcť nájsť aj svoje obľúbené odtiene pod tým istým názvom. A v čom spočíva táto Chromafusion technológia? Hlavná výhoda by mala byť v dlhšej výdrži až 12 hodín, jemnejších pigmentoch a ľahšej aplikácii.


Samotné tiene sú balené v plastovom obale, z ktorého sa dajú vybrať a vložiť do palety, či už tej z Mary Kay alebo akejkoľvek magnetickej.

Ja som na testovanie dostala odtiene Crystalline, Starry Night, Emerald Noir a Sweet Plum. Všetky tieto odtiene sú metalické, ale v ponuke nájdete aj množstvo matných, neutrálnych farieb. Mne poskytnuté odtiene som sa pokúsila využiť spolu pri líčení a výsledok môžete vidieť nižšie. S tieňmi sa veľmi dobre pracovalo, ľahko sa naberajú na štetec, jednoducho sa navzájom prepájajú a vrstvia. Výdrž s podkladom pod očné tiene bola u mňa asi 10 hodín.


Líčenie som zvolila výrazné, vhodné na večerné príležitosti. Tiene som doplnila čiernou linkou, ktorá vytvorila ešte dramatickejší efekt. Jednotlivé odiene by sa dali použiť len do vonkajšieho kútika pre jemný smokey eyes efekt, ale keďže som vám chcela v líčení predviesť všetky tiene, ktoré som dostala, tak je líčenie samozrejme nápadnejšie a farebnejšie :)






Ako sa vám páčia nové tiene a štetce?

A čo hovoríte na líčenie?

Majte sa krásne!

3 komentáre:

  1. ešte stále som ich neskúšala, ale už sa naozaj neviem dočkať prvého líčenia s týmito novými tienikmi :) tvoje líčenie je krásne! už na Insta som ho obdivovala
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie štetce som si na evente pochytala a veľmi sa mi páčili :) Inak líčenie krásne, podarilo sa ti a veľmi ti pasuje ♥ Páči sa mi, že si na spodnú linku použila ten vínový, spravilo to pekný efekt :) A ešte taká drobnosť, veľmi sa mi páčia tie náušničky :))

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť