streda 11. júla 2018

Kontúrovacia paletka a bronzery Pupa Milano

Ahojte! Keďže v Pupa Milano teraz prebiehajú veľké zľavy takmer na všetko, tak som si povedala, že vám musím rýchlo napísať o týchto super produktoch, aby ste mali šancu uloviť ich za lepšie ceny :)

Reč bude o bronzujúcich produktoch, konkrétne o paletke bronzerov, lícenky a rozjasňovača, o samostatných bronzeroch v dvoch prevedeniach a napokon o zlatom oleji všemožného použitia. Tak poďme na to!


Ako prvým začnem produktom, ktorý som si obľúbila úplne najviac a odporúčam ho, kade chodím. Kontúrovacia paletka Bronzing & Contouring, ktorú mám v odtieni 001 (ešte sú dve tmavšie, ale stále veľmi nositeľné varianty) obsahuje 2 bronzery, broskyňovú farbu na líčka a rozjasňovač v champagne odtieni. Všetky produkty sú super pigmentované, bronzery aj líčka neobsahujú trblietky, ale majú veľmi príjemný zamatový finish a rozjasňovač je jeden z najlepších, čo mám! A teraz je dokonca táto paletka aj v zľave a vyjde na necelých 10 €! Takže šup po ňu, ak sa vám páči :)



Tu vidíte použitie bronzeru z paletky pod lícne kosti. 


Ak by sa vám zdala paletka pre vás zbytočne veľká a mysleli by ste si, že v nej všetky produkty nevyužijete, tak na výber máte aj samostatné bronzery Extreme Bronze a to dokonca v dvoch verziách a viacerých odtieňoch. Vyberať môžete buď variantu Radiant alebo Matt. Radiant, teda rozjasňujúca, je z týchto dvoch môj favorit, lebo má studenší podtón (oba mám v najbledšom odtieni) a naozaj pleť prirodzene rozjasní, ale neobsahuje žiadne viditeľné trblietky, čo veľmi oceňujem! Zlaté balenie so zrkadielkom je pevné a dobre spracované.




Posledným produktom z "bronzovej" kolekcie je tento Golden Oil, ktorý sa dá použiť na tvár, vlasy aj telo. Jedná sa o suchý olej s jemnými trblietkami, ktorý pokožku nemastí a zanecháva ju krásne lesklú. Odporúčam hlavne na už opálenú pokožku, potom je ten efekt ešte krajší :)


Ktoré produkty vás zaujali najviac?

Používate bronzery?

Majte sa krásne!

11 komentárov:

  1. Wow tak ta paletka vypadá skvěle i na pleti. Bronzery používám pořád nejen v létě a momentálně jsou mými oblíbenci Bahama Mama od TheBalm nebo bronzery od Macu :).

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa jej efekt na pleti páči! Od Macu som mala jeden bronzer na leto s trblietkami a bol super, ale od The Balm nemám nič, tak sa musím po ňom pozrieť :)

      Odstrániť
  2. teraz úplne fičím na všetkých tých veciach s trblietkami :P na opálenej koži to vypadá skvele

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja stále nechápem ako je možné, že nemám nič z Pupy :O Až sa hanbím, tá paletka je totiž brutáálna a určite by som ju využila!

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paletka vyzerá super, ale nevyužila by som ju celú, naopak ten bronzer by sa mi úplne hodil :) Možno do tej pupy konečne už zájdem :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak by si ju nevyužila, tak to je bronzer naozaj lepšia voľba :) A balenia majú krásne oba produkty :))

      Odstrániť
  5. ten olej s trblietkami vyzerá super! aj vonia? :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť