piatok 25. decembra 2020

Lush starostlivosť o vlnité/kučeravé vlasy

Ahojte! Pred nejakým časom som dostala možnosť vyskúšať produkty od značky Lush a to konkrétne na vlnité/kučeravé vlasy a keďže práve vlasy sú oblasť, v ktorej rada skúšam nové produkty a hľadám, čo by mojím prirodzene zvlneným vlasom mohlo sedieť najlepšie, rada som ponuku prijala a dnes vám o produktoch a mojich dojmoch napíšem viac!

Ak značku Lush ešte nepoznáte, tak vám ju v krátkosti predstavím. Jedná sa o anglickú kozmetiku ručne vyrábanú z čerstvých surovín, pričom žiadne zo zložiek nie sú testované na zvieratách. Lush sa snaží tam, kde je to možné, vynechať balenie a znižovať tak množstvo nepotrebného odpadu. Medzi ich ikonické produkty patria napríklad kúpacie bomby, nahé sprchové gély a telové mlieka a mnoho ďalších! Ak by ste si chceli o vzniku a histórii Lush prečítať viac, môžete tak urobiť na tomto odkaze , ja milujem zisťovať, ako jednotlivé značky vznikali a čím si prešli aby boli tam, kde sú dnes :)

Krásnym detailom na Lush produktoch je info o dni výroby a podobizeň toho, kto konkrétne daný produkt vyrobil.

Pri vlnitých vlasoch je okrem samotného umývania veľmi dôležitá aj následná starostlivosť, aby boli vlny vyživené a zvýraznené, ale zároveň sa vlasy príliš nezaťažili a nepôsobili ťažko a bez objemu. Na základe týchto kritérií som si na vyskúšanie vybrala tieto tri produkty: Super Milk, Power a Power Curl.

Ešte než prejdem k jednotlivým produktom, musím povedať, že som NIKDY nemala produkty na vlasy, ktoré by voňali aj po aplikácii na vlasoch intenzívnejšie ako tieto. Dokonca ich cítim aj po ďalšom umytí bez toho, aby som ich opätovne použila a to je už čo povedať! Všetky produkty naviac voňajú netradične no pritom krásne. Už len kvôli tým vôňam sa oplatí Lush obchodík navštíviť! 

Lush Power je hydratačný kondicionér, ktorý má hneď na druhom a treťom mieste v zložení javorový sirup a batátové pyré. Vlasy sú po ňom krásne jemné, uhladené a voňavé. Dostupný je v troch veľkostiach, ale myslím, že aj moja najmenšia veľkosť 95 g vydrží pomerne dlho, pretože je naozaj výživný a stačí ho naniesť menšie množstvo.

Super Milk je bezoplachový kondicionér v spreji, ktorý používam do vlhkých vlasov po umytí, kedy ho po nastriekaní vmačkám do vlasov, čím pomôžem definovať a zvýrazniť vlny. V zložení dominuje mandľové, kokosové a ovsené mlieko. Vlasy sú po použití na dotyk jemnejšie a (opäť) krásne voňavé. Môže sa použiť aj na suché vlasy, ak by vás trápilo napríklad krepatenie. Výhodou je, že vlasy vďaka svojej nemastnej textúre vôbec nezaťažuje, takže je vhodný aj na moje jemnejšie vlasy.

Curl Power je vlasový krém určený na aplikáciu po umytí, ideálne do vlhkých vlasov. Vlny/kučery vyživuje vďaka obsahu kakaového masla a melasy. Ja osobne nanášam tohto produktu len malé množstvo, ktoré rozotriem v dlaniach a následne vmačkám do spodnej polovice vlasov. Ak použijem trošku viac, tak mám vlasy už zaťažené, takže odporúčam skôr majiteľkám hrubších a naozaj vysušených vlasov. Tam bude podľa mňa fungovať perfektne.

Poznáte Lush kozmetiku?

Aké s ňou máte skúsenosti?

Ak nie ste z Prahy, objednávať ju môžete na cz.lush.com a doručenie je možné aj na Slovensko!

Majte sa krásne!

2 komentáre:

  1. Od Lush jsem měla akorát šampon na vlasy a byl docela dobrý. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Značku poznám, ale ještě jsem nic nezkoušela. Tak snad se mi to někdy podaří. Už dlouho ji chci vyzkoušet. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť