utorok 26. júla 2022

Obľúbené letné produkty & kde kúpiť skvelé plavky

Ahojte! Od kedy som sem písala naposledy ubehla naozaj dlhá doba a ja som zvedavá, koľko z vás je na blogoch ešte aktívnych, či už ako čitatelia alebo samotní blogeri! Určite mi pod článok hoďte odkazy na vaše blogy, ak stále aktívne (či už viac alebo menej) prispievate.

Ak ma sledujete na instagrame, súkromnom alebo tom zameranom na makeup, tak ste si mohli všimnúť, že sa už samotným recenziám produktov nevenujem v takej miere, ako v minulosti. Hlavným dôvodom je to, že sa snažím mať doma už len tie produkty a hlavne v takom množstve, ktoré sama využijem. Tak isto už viem, čo mi vyhovuje a nechce sa mi púšťať do recenzií produktov, pri ktorých by som už niekedy vopred vedela, že mi nebudú sedieť. S tým súviselo veľké obmedzenie spoluprác s kozmetickými firmami a aj keď to nebolo zo začiatku jednoduché, tak teraz už viem povedať nie omnoho jednoduchšie :)

Beauty oblasti sa však naďalej venujem a líčim hlavne na foteniach, čo je oproti súkromnej klientele zmena, ktorú som už potrebovala. Ak ste z Prahy a potrebovali by ste líčenie na akúkoľvek príležitosť, ozvať sa mi môžete kedykoľvek na email alebo instagram :)

Poďme ale k téme dnešného článku. Ukážem vám v ňom pár produktov, ktoré mi spríjemňujú aktuálne horúce obdobie a nebude chýbať ani tip na krásne plavky, keďže to je v lete ten pravý základ šatníku :))

Ochrana pred Slnkom a opaľovanie je v posledných rokoch veľká téma. Škodlivé účinky slnečného žiarenia sú nepopierateľné a ak vám na stave vašej pokožky a hlavne jej zdraví záleží, produkty s dostatočnou ochranou SPF (faktor 30, ideálne 50) vám určite nie sú cudzie. Ja používam na tvár celoročne SPF 50 od La Roche-Posay. Osobnú skúsenosť mám so Shaka Fluid a momentálne s Age Correct a oba môžem odporučiť. Na telo som si tento rok obľúbila novinku od Pupa Milano a to dvojfázový sprej na telo/tvár s SPF 50. Pred použitím je potrebné ho pretrepať, má jemný rozprašovač, ľahučko sa rozotiera a pokožka nezostáva mastná. Flakón je vyrobený zo 100% recyklovaných plastov a je ďalej recyklovateľný.

Ďalším produktom, ktorý som si od Pupy toto leto obľúbila, sú samoopaľovacie kvapky na tvár. Stačí rozotrieť 3-4 kvapky na celú tvár a po pár hodinách je viditeľný veľmi prirodzený efekt opálenia bez oranžových tónov. Kvapky sú vhodné aj pre bleduľky, pretože po jednej aplikácii je efekt naozaj jemný. Opakovaným použitím ho môžete zintenzívniť.

Ďalším produktom, ktorý v lete využíva určite veľa z nás, je termálna voda v spreji. Ja aktuálne používam kórejskú značku Cremorlab, ktorú kúpite vo Fann parfumérií. Voda je obohatená napríklad o aloe a čajovník, pleť okamžite hydratuje, upokojuje a jej použitie je naozaj veľmi príjemné a osviežujúce.

Z dekoratívnej kozmetiky by som rada vypichla dva produkty, ktoré mi spríjemňujú každodenné líčenie. Riasenka z pomerne novej kolekcie Rimmel Kind & Free funguje napriek nízkej cene perfektne. Drží celý deň, neopadáva a nerozmazáva sa ani v najväčšej horúčave a riasy sú s ňou pekne oddelené a zvýraznené. Kúpiť ju môžete v klasickej čiernej ale aj v odtieni Brown&Black, ktorý je skvelý pre svetlejšie typy, pôsobí prirodzenejšie a nie tak tvrdo.

Slovenskú značku Fraela vám už určite nemusím bližšie predstavovať. Verím, že s prírodnými rúžmi tejto značky, za ktorou stoje dve šikovné ženy, ste sa už stretli, aspoň v online priestore :) Okrem rúžov majú v ponuke aj trojicu krémových rozjasňovačov, z ktorých práve odtieň Effrons je na leto ako stvorený. Je to jemný champagne-zlatý odtieň, krásne vynikne na jemne opálenej pleti ale zvýrazní aj bleduľky. Shimmer v ňom je prirodzený, nič prehnané nečakajte. Na pleti pekne drží, nezvýrazňuje vrásky a využijete ho nie len na lícne kosti, ale aj ako očný tieň alebo do stredu pery. Ak si potom aplikujete číri lesk, bude to krása! 

A konečne sa od kozmetiky dostávame aj k plavkám, bez ktorých by sa leto ťažko zaobišlo! Ja už niekoľko rokov milujem jednodielne plavky, ale všetky, čo mám, majú už pár sezón a dovoleniek za sebou a tak som sa rozhodla pozrieť sa po nových. Vyberala som na stránkach Astratex, odkiaľ som objednávala v minulosti spodné prádlo a bola som spokojná. Dámske plavky majú v strihoch pre všetky typy postavy a je naozaj z čoho vyberať! Ja som si nakoniec objednala dvoje jednodielne a prihodila som aj čierne bikiny, pričom som nakombinovala vrch a spodok z rozdielnych modelov. Táto možnosť vyskladať si plavky presne podľa seba je super! S kvalitou všetkých som veľmi spokojná a po dlhej dobe sa mi stalo, že mi z online objednávky všetko sedelo :)




Aké su vaše letné must have produkty?

A kde najradšej nakupujete plavky vy? 

Majte sa krásne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára