nedeľa 30. októbra 2022

Moja večerná skincare rutina

Krásny deň vám prajem! Verím, že prežívate príjemnú jeseň a užívate si tieto slnečné dni. Nás čaká onedlho párdňový výlet do krásneho európskeho mesta, tak ak máte radi cestovanie, sledujte môj instagram, verím, že to bude stáť za to!

V dnešnom článku by som vám rada priblížila, ako vyzerá moja večerná skincare rutina. Aj keď sa mi niekedy večer nechce tráviť v kúpeľni čas navyše, na tieto kroky si nájdem čas vždy, lebo viem, že na mojej pleti je pravidelná starostlivosť naozaj vidieť.

1. Dvojkrokové odličovanie

Ako určite viete, pri tomto type odličovania/čistenia tváre použijete v prvom kroku olejový odličovač, ktorým makeup, spf a ďalšie nečistoty na tvári rozpustíte. Následne opláchnete alebo zotriete vlhkým uteráčikom a potom pleť dočistíte čistiacim gélom, krémom, penou... čímkoľvek, čo vám vyhovuje.

Ja mám doma momentálne dva nové olejové odličovače, oba sú korejské, zo stránky cosibella.cz.

Prvým je Skin1004 Madagascar Centella Light Cleansing Oil. Vybrala som si ho po veľmi dobrej skúsenosti s ampulou od tej istej značky, recenziu si môžete prečítať TU. A ani tentokrát ma značka Skin1004 nesklamala. Výborný ľahký olej bez vône v krásnom minimalistickom balení, ktorý neštípe v očiach, skvelo odličuje, ľahko sa zmýva vodou a pleť nezostáva mastná. Nemám čo vytknúť, zatiaľ najlepší odličovací olej, ktorý som mala.

Ako druhý som vybrala odličovací olej Etude House Real Art Cleansing Oil Perfect. Ten príde na rad hneď potom, ako miniem vyššie spomínaný. Určite dám aspoň na instagrame vedieť, ako mi vyhovuje. Očakávania mám veľké, pretože recenzie má skvelé!

Na dočistenie pleti používam Youth to the People Superfood Cleanser (recenzia), s ktorým som spokojná, ale ako vidíte, už som na dne a budem sa musieť pozrieť po nejakom novom. Pri čistení siahnem párkrát do týždňa aj po Foreo (recenzia), ktoré mi aj po niekoľkých rokoch skvelo slúži.

2. Tonizácia pleti

Po čistení aplikujem na pleť toner alebo esenciu. Posledné mesiace bol mojím najobľúbenejším COSRX Balancium Comfort Ceramide Mist (recenzia) a aktuálne ho striedam s dvoma ďalšími tonermi.

iUNIK Vitamin Hyaluronic Acid Vitalizing Toner má hustejšiu konzistenciu, ako tekutejší gél. nanášam ho do dlane a následne rozotriem po pleti. Aj napriek hustejšej konzistencii je veľmi príjemný, ľahko sa rozotiera a rýchla vsiakne, takže uz po chvíľke môžete pokračovať ďalším krokom v rutine. Vďaka kyseline hyalurónovej poskytuje vysokú hydratáciu a pleť po nanesení vyzerá sviežo a rozjasnene. Navyše obsahuje aj niacínamid, ktorý reguluje tvorbu kožného mazu a sťahuje póry.

Mario Badescu Seaweed Cleansing Lotion som si vybrala hlavne preto, že som túto značku chcela už dlhšie vyskúšať. Toto tonikum s obsahom aloe vera, hamamelu a chaluhy by malo pleť čistiť, zmierňovať zápalové prejavy, regulovať tvorbu mazu a popri tom pleť hydratovať. Práve preto je vhodné aj pre suchú a citlivú pleť, ktorá má sklon k nedokonalostiam. Toner má úplne tekutú vodovú konzistenciu, do pleti sa takmer ihneď vstrebáva a zanecháva ju sviežu a zjemnenú. Potvrdzujem, že vôbec nevysušuje a je skvelý aj ráno pod makeup. Jediným mínus je pre mňa jeho dosť výrazná vôňa, ktorá mi úplne nesadla.

3. Sérum

V tomto kroku je ideálna príležitosť zaradiť do starostlivosti o pleť produkty, ktoré majú cielený účinok napríklad na vrásky, akné, pigmentácie atď. Ja používam 2x do týždňa sérum s retinalom na zjemnenie prvých vrások a zjednotenie tónu pleti (recenzia) a ostatné dni siaham najčastejšie po nočnom sére Yves Rocher Elixir Botanique, ktoré má príjemnú jemne olejovú konzistenciu a pleť hydratuje a zjemňuje. 

4. Hydratácia

Na záver rutiny aplikujem hydratačný krém a v dni, keď chcem niečo extra, tak namiesto krému použijem nočnú masku. Krémy momentálne striedam dva, mandľový od Weledy, ktorý je ľahší a La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M, ktorý je hutnejší, ale stále veľmi príjemný. Vhodný je aj na celé telo, krásne upokojuje, hydratuje a vyživuje. Nočnú masku môžem odporučať od česko-slovenskej značky Poetiko, má zamatovú štruktúru, na pleti nenecháva silný film a ráno je pleť veľmi dobre zhydratovaná. Posledným produtkom, ktorý denne používam je očný krém. Aktuálne mám otvorený od kórejskej značky Cremorlab, ktorý je príjemný a očné okolie dobre vyživuje, ale má dosť výraznú vôňu, takže opakovane by som sa k nemu nevrátila. 


Ako vyzerá vaša večerná skincare rutina?

Majte sa krásne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára