streda 13. decembra 2017

Starostlivosť o jemné presvetlené vlasy

Ahojte! V dnešnom článku by som sa chcela venovať vlasom a vlasovým produktom, ktoré momentálne používam. Na vlasoch som takmer celý život nosila svoju farbu, ale posledný rok som sa ju rozhodla oživiť pomocou balayage a musím povedať, že som veľmi spokojná a predpokladám, že pri tom ešte nejaký čas ostanem (pre tie, ktoré by zaujímalo, aké kaderníctvo navštevujem, tak je to Bibi Chic v Európa pasáži v Trnave).

Moje prírodné vlasy sú vlnité, čiže sa rýchlo aj po ostrihaní začínajú štiepiť a o dĺžky a hlavne končeky sa musím starať neustále. Hustotou sú vraj na tom celkom dobre, ale sú jemné a tenké, takže často vyhľadávam aj produkty na objem. Vlasy si zvyknem umývať väčšinou každý druhý deň, ale samozrejme to záleží aj od toho, či sa práve niekam chystám a v akom stave sa nachádzajú. Vtedy mi dobre vie poslúžiť aj suchý šampón, o ktorom bude o chvíľu reč.


Produkty na vlasy obmieňam pravidelne a aj keď som s niečím spokojná, tak po nejakej dobe skúsim opäť niečo nové. Teraz momentálne už dlhšie používam produkty od TIGI, ktoré som sa snažila napasovať presne na môj typ vlasov.

Prečítala som si viaceré recenzie a na ich základe som si vybrala šampón Catwalk by TIGI Your Highness, kondicionér na zosvetlované a blond vlasy Catwalk by TIGI Fashionista a suchý šampón Bed Head TIGI, ktorý som registrovala už veľmi dávno hlavne kvôli krásnemu výraznému obalu.



Produkty TIGI sa používajú aj v niektorých kaderníctvach, preto boli moje očakávanie dosť vysoké. Ako prvé ma zaujali balenia, ktoré sú pevné, krásne farebné a určite originálne. Šampón aj kondicionér nemajú klasické otváranie, ale stačí vrchnú časť trochu pootočiť a vytvorí sa v strede štrbina, cez ktorú produkt môžete vytlačiť. Vôňa všetkých produktov je veľmi výrazná, čo sa mne osobne páči a pripomína mi to práve šampóny, s ktorými umývajú vlasy v kaderníctvach.


Šampón plní svoju funkciu dobre a nemám mu čo vytknúť. Vlasy s ním umývam na dvakrát tak, ako to robím vždy. Vyhovuje mi aj o niečo väčšie, 300 ml balenie. Upozorniť by som chcela skôr na používanie tohto kondicionéru. Tým, že sa jedná a tzv. "violet" kondicionér, teda produkt, ktorý ma presvetleným a blond vlasom navrátiť studený podtón a stlmiť nežiaduce teplé odtiene, tak obsahuje vysoké množstvo pigmentov, ktoré môžu vlasy vysušovať. Preto ho odporúčam používať pri každom 3.-4. umytí alebo k nemu pred aplikáciou primiešať výživný kondicionér/masku, aby vlasy nezostali vysušené. Inak funguje dobre a dievčatá so svetlými vlasmi ho určite ocenia.




Suchý šampón je pre mňa produkt, ktorý mám vždy po ruke a využívam ho často. Doteraz som mala veľmi dobrú skúsenosť so šampónmi Batiste, ale tento mi príde efektom na vlasoch veľmi podobný, takže som taktiež spokojná a je na vás, ktorú značku/balenie/vôňu preferujete.




Aké produkty používate na vlasy momentálne vy?

Skúšali ste už značku TIGI?

Majte sa krásne!

4 komentáre:

  1. ja používam kaviárovú radu od Alterny :) nedám na ňu dopustiť

    Viki Ceglédyová

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nad Bed Head kozmetikou som už rozmýšľala aj ja, ale ešte som sa neodhodlala ku kúpe :) Po poslednom farbení sa mi zas vlasy strašne rýchlo vysúšajú a rovnako tak po používaní modrého šampónu, presne ako hovoríš aj ty, budem si musieť zohnať nejakú kvalitnú masku :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. TIGI nie, ale suché šampóny používam tiež skoro stále. V podstate na jemné vlasy zvyknem používať šampóny pre objem.

    OdpovedaťOdstrániť