piatok 19. októbra 2018

Pupa Milano Retro Illusion - recenzia a líčenie

Ahojte! Jeseň je moje najobľúbenejšie obdobie čo sa týka líčenia (a vlastne spolu s jarou aj všeobecne). Milujem všetky odtiene medenej, červenej, bordovej, ktoré sa začnú každý rok vyskytovať v kozmetických kolekciách a nikdy si nepoviem, že je to stále isté, pretože sa s týmito farbami dá podľa mňa vždy pekne vyhrať a nalíčiť sa na mnoho spôsobov.


Ako prvá sa ku mne dostala jesenná kolekcia Pupa Milano Retro Illusion, ktorá sa, ako vidíte, nesie presne vo vyššie spomínaných farbách. Obaly sú v bordovo-petrolejových tónoch so zlatými detailami. Ja som už stihla všetky produkty vyskúšať a tak vám dnes napíšem, čo z tejto kolekcie si podľa mňa máte odniesť a taktiež to, čo sa naopak tentokrát až tak nepodarilo.


Retro Illusion Lip Palette v sebe skrýva dve farby na pery, jednu matnú, vínovohnedú a jednu lesklú, jasnočervenú. Obe farby sú skvelo pigmentované a môžete ich aplikovať samostatne alebo skombinovať. Vtedy je vhodné použiť svetlejšiu červenú do stredu pier. Výsledný efekt na perách je veľmi pekný a balenie je naozaj krásne, ale predsa len si myslím, že pre bežnú používateľku, ktorá chce mať produkty na pery počas dňa pri sebe, je trochu nepraktické.

Kolekcia obsahuje produktov na pery ale viacero a tými ďalšími sú ceruzky na pery True Lips. Tie obsahujú na jednom konci samotnú ceruzku, ktorá je akurát mäkká a úžasne pigmentovaná, takže aplikácia je príjemná a ide to s ňou úplne samo. Na druhom konci je penový aplikátor, s ktorým ceruzku môžete rozotrieť. Ja odporúčam tieto ceruzky používať aj samostatne, namiesto matného rúžu alebo nimi vyplniť celé pery pred aplikáciou rúžu, čím výrazne predĺžite trvácnosť. 


V každej kolekcii, ktorú Pupa zverejní, sa vždy teším na rozjasňovač! Tie Pupa naozaj vie a vždy sú krásne nie len efektom, ale aj reliéfom a balením. Toto semišové (také isté ako u paletky na pery) nemá chybu. Vnútri nájdete samotný rozjasňovač, ktorý sa skladá z dvoch farieb a taktiež veľké zrkadlo. Rozjasňovač je tentokrát efektom jemnejší, takže vhodný aj pre tie, ktoré s týmto druhom produktu ešte len začínajú alebo majú radšej decentnejší vzhľad. Obe farby po zmiešaní majú veľmi prirodzený odtieň, žiadne príliš ružové alebo biele odlesky, čo oceňujem. 




Laky na nechty sú v kolekcii Retro Illusion v dvoch odtieňoch, vínovom bordovom a hnedom. Nanášajú sa vďaka plochému hustému štetčeku jednoducho a taktiež rýchlo schnú. Výdrž je u mňa bez nadlaku aj 4 dni, potom sa začnú jemne odlupovať. Upozorňujem ale, že farba je pri aplikácii dvoch vrstiev o niečo tmavšia, ako tá, ktorú vidíte vo fľaštičke. Aj tak ich ale určite odporúčam, Pupa laky sú u mňa doma zastúpené najpočetnejšie a mám ich najradšej. 


Farebné špirály vnímam tak, že sa vždy z času na čas objavia, ale mám pocit, že si nikdy nezískajú veľký boom a fanúšikov. Ja som si pred pár rokmi kúpila práve v Pupe asi 4 farebné Vamp! špirály a aj keď boli tie odtiene nádherné, tak som ich skoro vôbec nepoužívala. Táto je v petrolejovej farbe a povedala som si, že v takomto decentnom prevedení by som jej mohla dať šancu a tak som ju aplikovala na dolné mihalnice (uvidíte nižšie). Musím povedať, že sa mi to v spojení s metalickou hnedou veľmi páčilo a pokúsim sa ju takto využívať častejšie. Druhou variantou je nalíčenie končekov rias, ktoré vyskúšam tiež. Samotná špirála má klasickú kefku, nezlepuje, neopadáva a ani sa nerozmazáva. 



Poslednými produktami z kolekcie sú obojstranné očné tiene s penovým aplikátorom. Samotný produkt je ukrytý vo vrchnáku a pri otváraní a zatváraní sa časť z neho dostane na penový aplikátor, s ktorým si ho následne nanesiete na viečko. Všetky tri odtiene sú koncipované tak, že na jednom konci je svetlejší rozjasňujúci tieň vhodný do vnútorného kútika alebo na stred viečka a na druhom konci je výraznejšia dominantná farba. Takýto produkt mi príde vhodný pre ľudí, ktorý ráno na líčenie nemajú veľa času a potrebujú si viečka s niečím len rýchlo pretrieť a ísť a taktiež neriešia až tak veľmi, či je líčenie začistené a nie sú tam žiadne nerovnosti. Ja som po nanesení výraznejšieho tieňu musela aj tak použiť na zjemnenie okrajov štetec, takže mi to zas toľko času neušetrilo. A aj keď sú farby krásne, tak u mňa je najväčším problémom ich výdrž. Keďže sa mi viečka bohužiaľ mastia, tak pri týchto tieňoch aj po aplikácii podkladovej bázy mi vydržali v peknom stave na očiach asi 1-2 hodinky a potom sa začali zlievať. Takže pre mňa je tento produkt zo všetkých najmenej podarený.




A ako ste už u mňa zvyknuté, nechýba ani líčenie, kde niektoré produkty uvidíte v akcii. Na líčenie som použila najtmavší z tieňov, výraznú farbu na pohyblivé viečko, svetlú do vnútorného kútika. Na horné riasy som naniesla klasickú čiernu riasenku Vamp! a na spodné túto petrolejovú limitku. Na líčka a lícne kosti som použila rozjasňovač z tejto kolekcie a pery som vykreslila a vyplnila ceruzkou na pery v odtieni 039. Na nechtoch mám lak v odtieni 184.



 

Na záver by som z tejto kolekcie odporúčala hlavne ceruzky na pery a laky na nechty. To sú podľa mňa veľmi použiteľné produkty v krásnych farbách, ktoré budem určite využívať veľmi často. 

Ktoré produkty zaujali najviac vás?

Majte sa krásne!

2 komentáre:

  1. no to je krásna kolekcia :) a ten lak, ktorý máš na nechtoch vyzerá mega! presne také na jeseň milujem :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty obaly mají fakt nádherný :3 paletku na rty bych nevyužila, mám radši klasické rtěnky, ale ten rozjasňovač vypadá parádně :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť