sobota 2. februára 2019

MOЙ by Stefanie Giesinger - recenzia

Ahojte! Na pleťovú starostlivosť tu nebola recenzia už poriadne dlho a pritom ju momentálne skúšam a testujem ešte radšej, než dekoratívnu kozmetiku! Asi to ide s vekom, že človeku už nezáleží len na tom, aby sa čo najlepšie nalíčil, ale hlavne na tom, aby mal pleť zdravú a samo o sebe čo najkrajšiu :)

Aj  keď sa snažím v starostlivosti o pleť príliš nevymýšľať a produkty často nestriedať a nepoužívať ich zbytočne veľa, tak čas od času, ak ma niečo zaujme, tak rada vyskúšam aj niečo nové.


Naposledy ma takto zaujala rada MON by Stefanie Giesinger (nemecká modelka, ak nepoznáte, môžete sa pozrieť tu, MOЙ sa vyslovuje ako MOY a znamená v preklade "môj"), ktorá sa predáva exkluzívne v dm drogeriách. Priznám sa, že na prvý pohľad ma zaujala hlavne svojím dizajnom v mentolovej farbe so zlatými detailami a až potom som začala skúmať, čo presne obsahuje. Dúfala som, že by sa mohlo jednať o zaujímavú a kvalitnú radu, ktorá vzhľadom na to, že je pod záštitou dm drogérie, bude stále za priaznivú cenu. A ako sa mi nakoniec osvedčila a čo by som z nej odporúčala aj vám?

Celá kolekcia obsahuje rozjasňujúci krém, beauty koncentrát, čistiaci gél, masku pod oči a hydrogélovú masku na tvár. Všetky produkty z kolekcie sú veganské. 

Na ako prvý sa pozrieme na MON čiastiaci gél, keďže čistou a odlíčenou pleťou celý proces starostlivosti začína. Gél je v praktickom balení s pumpičkou a v celom svojom objeme obsahuje drobné zlaté čiastočky. Ja ho používam na odlíčenie a na pleti po ňom neostane žiaden makeup, ale odporúčam dočistiť ešte tonikom, aspoň ja som tak zvyknutá. Čo ma ale prekvapilo a pri géloch to nie je typické, že takmer vôbec nepení. Mne osobne to neprekáža, keďže penivosť sama o sebe nevypovedá o kvalite produktu a napríklad pri kvalitných šampónoch sa od penivosti skôr upúšťa. Jeho najväčším plusom je, že pleť nevysušuje a necítim po jeho použití pnutie. Rátajte ale s tým, že na pleti môžu ostať kde tu zlaté trblietky.


MON Day Glow Cream, teda rozjasňujúci krém, ktorý, ako píšu na obale, je použiteľný nie len na deň, ale aj na noc. Mne sa však vďaka rozjasňujúcemu efektu hodí určite viac na denné použitie. Balenie je praktické v tube a konzistencia je jemne našľahaná, nie príliš hutná ani príliš riedka. Vhodný má byť na všetky typy pleti, ale myslím, že ideálne sadne na normálnu pleť, nie príliš suchú, tej by svojou hydratáciou asi nestačil. Avšak ja občas mávam suchšie miesta v okolí nosa a čela a ani pri nich nemám s týmto krémom problém a netvoria sa mi žiadne šupinky. Vyzdvihla by som jeho vôňu, tá je naozaj príjemná a veľmi svieža. Oproti čistiacemu gélu obsahuje jemnejšie čiastočky, takmer neviditeľné, ale predsa tam sú. Avšak dodajú naozaj len pekný "glow" efekt. Navyše obsahuje aj kyselinu hyaluronovú, takže je vhodný aj na redukciu prvých vrások. 


MON Beauty concentrate, teda koncentrovaná starostlivosť o pleť v sklenených ampulkách, ma veľmi zaujímala, ale bohužiaľ ma ako jediná z produktov sklamala. Hlavnou príčinou toho je, že tekutina po nanesení do dlane a následne na tvár jemne pení, čo mi pri produkte tohto typu, ktorý sa ďalej nezmýva, nepríde vhodné. Produkt na pleti taktiež celkom dlho schne a na pokožke ho aj po zaschnutí akoby cítim, takže používanie pre mňa bohužiaľ nie je komfortné. Namiesto tohto koncentrátu by som v kolekcii prijala radšej očný krém. Kladne ale hodnotím detaily balenia, ako nápis " Du bist Gold wert.", čo v preklade znamená: "Si hodný zlata." :)



Doplnkovými produktami tohto radu sú zlaté hydrogélové vankúšiky pod oči a zlatá hydrogélová maska na tvár. Oba produkty sa mi používali príjemne a pleť bola po nich jemná a hydratovaná, takže tieto naopak odporučiť môžem. 


Ako vás kolekcia MOӢ by Stefanie Giesinger zaujala? 

Všimli ste si ju už v dm drogérii?

Majte sa krásne!

10 komentárov:

  1. Produkty vypadají velmi zajímavě, a ty obaly jsou úžasné. Gelík vypadá fajne, ale já teď nedá dopustit na čistící pěny :-)

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som čistiace peny mala jedno obdobie tiež veľmi rada, ale zdalo sa mi, že ma začali časom vysušovať :/

      Odstrániť
  2. Všimla jsem si jich a velice mě zaujala maska na tvář!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Této značky jsem si v DM drogerii ještě nevšimla, ale čistící gel by se mi líbil.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak nakoniec nesklamala a vyzerá celkom zaujímavo :) tiež sa mi najviac zapáčili tie ampulky, ale keď píšeš že takto penia, tak to je nič moc no :( každopádne by som určite skúsila aspoň gél a krém :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gél a krém sú podľa mňa super, ale ani maskami sa nič nepokazí :))

      Odstrániť
  5. Tento typ kozmetiku mi veľmi vyhovuje. Po deťoch mi ostala problemovejsia pleť a skutočne som si ju obľúbila. A to som vyskúšala aj iné aj drahšie kozmetické prípravky. Je jemná a zároveň účinná. A ešte aj ťa príjemná vôňa mi evokuje pocit čistoty.su fakt supper

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár! To som rada, že Vám vyhovuje. Vôňu má naozaj krásnu čistú :)

      Odstrániť