nedeľa 17. marca 2019

Weleda Skin Food produkty - recenzia

Aj v kozmetickom svete existujú ikonické produkty, ktoré každý menší či väčší kozmetický znalec pozná a veľakrát na ne nedá dopustiť. Medzi ne by sa dal zaradiť aj zelený krém s názvom Skin Food od prírodnej značky Weleda, ktorý je na trhu už 90 rokov, takže je naozaj overený časom :) Weleda sa okrem kozmetických prípravkov zaoberá aj výrobou liečiv, čo mňa osobne veľmi zaujalo. Ak si radi čítate o histórii a hodnotách značiek, odporúčam sa pozrieť TU.


Ja na tento výživný krém počúvam už dlhé roky chválu z rôznych strán, ale sama som sa k nemu až donedávna nedostala, keďže som dlhšiu dobu vyhľadávala krémy skôr ľahšie s nie tak výživným zložením (čo spätne nehodnotím najlepšie, ale človek sa najlepšie učí na vlastných chybách).

A kým som sa odhodlávala vyskúšať ho, tak sa rovno rozrástol aj o ďalšie Skin Food produkty! Teraz nájdete v tejto rade produktov klasický Weleda Skin Food krém, Skin Food Light ľahšiu verziu krému, Skin Food telové maslo a Skin Food Lip Butter. Všetky produkty spája zelený obal a výrazná bylinná vôňa. Medzi základnými zložkami je slnečnicový olej, včelí vosk, nechtík, fialka, rozmarín a rumanček. Naviac produkty Weleda sú bez obsahu konzervačných látok.


Weleda Skin Food je multifunkčný krém, ktorý môžete použiť ako dennú či nočnú starostlivosť na tvár, ale aj na ruky a suché mieste na tele. Konzistenciou je pomerne hutný a mastný a chvíľku trvá, kým sa vstrebe. Vhodný je tak aj na tú najsuchšiu pokožku. Ja ho používam teraz v zime na ruky a obľúbila som si ho aj ako nočný krém, aby sa pokožka počas noci poriadne vyživila. Kúpiť ho môžete v 10, 30 a 75 ml balení, takže ak si nieste isté, môžete vyskúšať to najmenšie.


Weleda Skin Food Light je odľahčená forma klasickej verzie krému, ktorá je ale stále vhodná aj na suchú pleť. Konzistenciou je síce tiež krémový, ale už menej hutný a vstrebáva sa veľmi rýchlo. Stačí ho naniesť máličko, lebo sa dá rozotrieť na veľkú plochu. Ja používam tento krém ráno a osvedčil sa mi aj ako podklad pod makeup. Ten na ňom drží bez problémov a pokožka je po ňom celý deň hladká a hydratovaná.



Weleda Skin Food Telové maslo sa nenachádza v tube, ale v kelímku s objemom 150 ml. Bála som sa, aby nemalo príliš hutnú a ťažko roztierateľnú konzistenciu, ale bola som milo prekvapená, lebo sa naozaj jednoducho naberá aj rozotiera, takže aplikácia je komfortná a bez problémov. Vhodné je na celé telo, ale ja ho mám na na nočnom stolíku a používam ho hlavne na ruky a nohy. Ak však máte kdekoľvek na tele veľmi suché miesta, tak to bude pre vás ideálny pomocník.


Weleda Skin Food Balzam na pery má síce originál názov Lip Butter, ale konzistenciou ide skôr o hutnú priehľadnú olejovú textúru, ktorá zanecháva pery lesklé a veľmi efektívne zaceľuje a hydratuje aj silno vysušené a popraskané pery. Tuba s obsahom 8 ml má na konci oblý aplikátor, cez ktorý produkt vytlačíte a môžete rovno aplikovať. Pre mňa je to produkt vhodný opäť na noc, kedy doprajem perám poriadnu regeneráciu alebo keď je vonku chladno a veterno. Pod rúž vďaka mastnejšej konzistencii a lesklému finishu vhodný nie je, iba ak by ste ho aplikovali v dostatočnom predstihu.


Nižšie vidíte smerom zdola hore konzistenciu klasického krému, odľahčenej verzie Light, telového masla a balzamu na pery. 


Tak to by bolo odo mňa k produktom tejto rady zatiaľ všetko. Budem rada, ak mi napíšete, či ich poznáte a používate aj vy alebo sa ich prípadne chystáte vyskúšať!

Majte sa krásne!

3 komentáre:

  1. vďaka blogom mi je táto značka už známejšia, ale stále sa ku mne žiadny produkt nedostal :)

    when pigs fly

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Měla jsem možnost otestovat oba dva pleťové krémy, ale protože nemám ráda mastnotu, zaujala mne pouze jeho odlehčená verze. Také mi vyhovuje jako podklad pod makeup, pleť není napnutá a rychle se nemastí, poměrně dlouho vydrží. Zatím jsem s ním spokojena, určitě stojí alespoň za vyzkoušení :-)

    OdpovedaťOdstrániť