pondelok 1. apríla 2019

Kozmetika Medik8 - recenzia

Krásny deň prajem! Na písanie tohto článku som sa veľmi tešila, keďže vám chcem v ňom predstaviť značku kozmetiky, ktorú ste tu ešte nemali možnosť vidieť. Jedná sa o značku Medik8, na ktorú som čítala toľko chvály, že som sa nemohla dočkať, kedy jej produkty vyskúšam aj ja! 

Jedná sa o značku pleťovej starostlivosti, ktorá je založená na vedeckých poznatkoch a teda sľubuje popri komfortnom používaní aj viditeľné výsledky. Pre mňa sú najvýraznejšou zložkou sortimentu značky ich retinolové prípavky, teda prípravky s vitamínom A, ktoré sú známe najmä v boji proti starnutiu pleti. 


Produkty sú u nás dostupné prostredníctvom stránky Medaprex, ktorá má slovenskú aj českú verziu. Podľa daného problému pleti si viete presne nájsť produkty, ktoré sú pre vás určené. Ja som si na prvé zoznámenie s touto kozmetikou vybrala 3 produkty a síce retinolové sérum Retinol 3TR, hydratačné pleťové tonikum a krém pre minimalizáciu pórov. 

Na začiatku by bolo dobré uviesť, aký typ pleti mám ja a prečo som sa rozhodla práve pre tieto produkty. Moja pleť je prevažne normálna, ale vyskytujú sa na nej zväčšené póry v oblasti nosa a naopak suchšie miesta hlavne na čele. Preto je niekedy pre mňa komplikovanejšie nájsť produkty, ktoré by vyhovovali všetkým častiam mojej tváre.

Prvým produktom, ktorý vám predstavím, je Daily Refresh Balancing Toner, čo je hydratačné tonikum bez obsahu alkoholu. To že neobsahuje alkohol je pre mňa kľúčové, keďže produkty, ktoré pleť sťahujú a vysušujú, mi nerobia dobre. Toto tonikum používam väčšinou ráno po prebudení na osvieženie pleti alebo večer na dôkladné dočistenie. Pleť je po ňom jemná a hlavne hydratovaná. V zložení je napríklad aloe vera, niacínamid (vit.B3) ale taktiež prebiotiká, ktoré zlepšujú obranyschopnosť pokožky. Ak teda hľadáte hydratačný produkt na dočistenie pleti, ale vadia vám toniká s alkohom, tak za seba môžem toto určite odporúčať.


Ako som vyššie spomínala rozšírené póry, chcela som skúsiť aj produkt, ktorý je zameraný na tento problém. Vybrala som si Refining Moisturiser, teda ľahký hydratačný krém pre minimalizáciu pórov. Krém sa nachádza v tube s pumpičkou, teda je zaistená 100% hygienická aplikácia. Konzistenciou sa jedná skôr o gel-krém, keďže je veľmi ľahký, svieži a ihneď sa vstrebáva. Hlavnou účinnou látkou, ktorá pomáha sťahovať póry je ďatelina lúčna. Čo sa mi na tomto produkte páči je to, že póry nie len opticky sťahuje, ale pomocou mandľovej kyseliny ich aj čistí, čiže by pri pravidelnom používaní mali byť prirodzene menšie a menej viditeľné. 


Pri tomto produkte som bola zvedavá, či mi bude stačiť jeho hydratačná schopnosť, keďže produkty tohto zamerania bývajú ľahšie a menej hydratačné. Pleť našťastie po použití vysušené nie je, ale ak máte podobnú pleť ako ja (teda nie mastnú), odporúčam po použití tohto krému aplikovať hydratačný makeup alebo bb krém, lebo pri zmatňujúcich sa na pleti môžu objaviť šupinky a je vidieť, že hydratácia v tom prípade nestačí. Čo je ale pre mňa najväčšou výhodou tohto krému je jeho schopnosť zmatňovať a regulovať lesk pleti. Za normálnych okolností vždy po nanesení makeupu alebo bb krému používam ešte púder. Ak však použijem ráno tento krém, tak sa mi pleť leskle omnoho menej a púder môžem vynechať. Preto si myslím, že to bude veľmi príjemný produkt hlavne na leto, kedy poslúži na zmatnenie pleti aj samostatne alebo aspoň ušetrí jednu vrstvu líčenia na tvári.


A nakoniec sa dostávame k produktu, na ktorý som bola zo všetkých troch najviac zvedavá. Na doporučenie pre môj typ pleti som si vybrala vitamínové sérum Retinol 3TR na bázi oleja, ktoré má rozjasňovať pleť a redukovať jemné vrásky. Ak ste doteraz o účinkoch retinolu (vitamín A) na pleť nepočuli, tak je obľúbený práve kvôli anti-aging efektu (zvyšuje produkciu kolagénu a kyseliny hyalurónovej) a taktiež v boji proti akné alebo hyperpigmentácii. Značka Medik8 ponúka séra rôznej intenzity, pričom jednotlivé produkty sa líšia percentuálnym zastúpením retinolu a taktiež vekovými skupinami, pre ktoré sú určené. Všetky sú vhodné na použitie večer pred spaním. 


Keďže je toto môj prvý prípravok s retinolom, na vyskúšanie mi bolo odporučené sérum s 0,3% obsahom retinolu (najnižšia koncentrácia z ponúkaných), ktoré je vhodné od 25 rokov. Pri začiatkoch používania retinolu sa môže stať, že pleť bude podráždená a začervenaná, preto sa odporúča používať sérum prvé dva týždne 2x týždenne, ďalšie dva týždne každý druhý večer a potom už je možné používať sérum každý večer. Ja som našťastie ani raz nezaznamenala podráždenie, čo pripisujem tomu, že moje sérum má najnižšiu koncentráciu. Nanášam večer na očistenú pleť 4 kvapky a ak sa mi zdá, že pleť potrebuje ešte ďalšiu hydratáciu, tak nanesiem po vstrebaní na pleť ešte ďalší hydratačný produkt. 

Po mesačnom používaní je moja pleť určite hladšia, jemnejšia a aj výraznejšie vrásky, ktoré mám na čele, sa mi zdajú menej viditeľné. Ďalším benefitom, ktorý pripisujem tomuto séru, je jednotnejšia farba pleti. V používaní chcem naďalej určite pokračovať a chcela by som doplniť starostlivosť aj o ďalšie produkty značky Medik8, keďže sa dajú navzájom kombinovať a podporovať v účinku. 


Počuli ste už o značke Medik8 a využívaní retinolu v kozmetike?

Majte sa krásne!

3 komentáre:

  1. Velmi mě zaujal produkt na stažení pórů, jelikož s nimi mám velký problém hlavně v oblasti nosu, kde se vyskytují až nevzhledné malé kráterky... :( Takže si ho velmi ráda zapíšu na wishlist :-)

    TIPY NA JARNÍ A LETNÍ VŮNĚ Z ESHOPU ELNINO

    OdpovedaťOdstrániť
  2. túto značku už mám na svojom wishliste :)

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O Medik8 som počula a mám ju už nejaký ten mesiac na wishliste, len neviem čim začať. Uvažovala som nad kúpou nejakého setu s miniatúrkami, aby som toho otestovala viac no zistila som že oni nič také neponúkajú, čo je škoda lebo nemajú najlacnejšie veci a bojím sa že vyhodím 60 Eur za krém a nesadne mi. :-(

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť