streda 27. novembra 2019

Vypadávanie vlasov - ako mu zabrániť

Z názvu článku je jasné, o akom probléme mnohých žien (a určite aj mužov) bude dnes reč. Vypadávanie vlasov v mojom okolí rieši veľa ľudí vrátane mňa. Vlasy mi vo väčšom množstve padajú odkedy si pamätám, najviac pri česaní a umývaní. Samozrejme majú lepšie a horšie obdobia a stav tohto problému závisí aj od toho, či momentálne užívam výživové doplnky určené práve na posilnenie vlasov (zároveň nechtov a pokožky). Z týchto pomocníkov môžem z lacnejších produktov odporučiť Biosil, z drahších napríklad Veniru.



A tentokrát som sa rozhodla vyskúšať v rámci spolupráce s eshopom bezvavlasy.cz aj produkt na podporu rastu vlasov z vonku a to konkrétne Wella SP Balance Scalp Energy Serum. Vždy som tento typ produktov považovala sa menej účinný a verila som skôr posilneniu tejto oblasti z vnútra, ale na tento produkt som čítala toľko pozitívnych recenzií, že som si povedala, že kým nevyskúšam nezistím a tak vám dnes napíšem môj názor a skúsenosť, ktorá vám dúfam pomôže, ak máte rovnaký problém.


Sérum sa nanáša pomocou sklenej pipety na vlasovú pokožku a následne sa vmasíruje. Použiť sa dá do práve umytých vlasov ale aj do suchých. Odporúčané použitie je pri akútnych stavoch padania vlasov 1x denne, pri prevencii 3x do týždňa. Ja som používala sérum počas obdobia dvoch mesiacov a snažila som sa dodržiavať nanášanie 1x denne, ale samozrejme som na to niektoré dni zabudla :)


Každopádne si myslím, že dva mesiace je dosť dlhá doba na to, aby sa už účinky prejavili a tak vám píšem článok s mojou skúsenosťou práve po tejto dobe. Čo sa týka samotného produktu a manipulácie s ním, tak som bola veľmi milo prekvapená. Balenie je sklenené, má 100 ml a pipeta je pomerne veľká, takže na jednu aplikáciu vám ju vystačí "natiahnuť" cca do 1/4 objemu. Sérum som nanášala rovnomerne v bodoch na vlasovú pokožku a následne chvíľu vmasírovala. Na pokožke som nepociťovala žiadne negatívne pocity, svrbenie, pálenie atď. Sérum sa rýchlo vstrebalo  a vlasy ani pokožku nezmastilo.


Po dvoch mesiacoch takmer denného používania ubudla zo séra asi 1/3, takže vydrží pomerne dlho. Čo sa týka toho najdôležitejšieho - výsledkov, tak momentálne môžem povedať, že mi vypadáva menej vlasov hlavne pri umývaní, pri ktorom som si ich padanie predtým všímala najviac. V preventívnom používaní budem naďalej pokračovať cca 2x do týždňa, aby sa súčasný zlepšený stav udržal.

Aké sú vaše tipy proti vypadávaniu vlasov?

Trápi vás tiež tento problém?

Majte sa krásne!

5 komentárov:

  1. Sérum vypadá skvěle a hlavní je, že funguje. Taky spíše věřím posílení zevnitř, takže mě sérum docela překvapilo.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ideálne je to podľa mňa kombinovať, ja používam doplnky stravy na posilnenie vlasov a nechtov pravidelne ako prevenciu :)

      Odstrániť
  2. Och, vyzerá to luxusne. :) Veľmi by sa mi teraz niečo také hodilo, od konca leta mám s padaním vlasov kolosálny problém...

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja používam teraz sérum naďalej, ale už len každý 2-3 deň po umytí vlasov a padanie sa nejak výrazne zatiaľ nevrátilo :)

      Odstrániť
  3. These things are very important, good think so - I think so too... beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť