pondelok 4. mája 2020

Cvičenie doma: moje obľúbené videá

Ahojte! Určite ste v tomto korona období zaznamenali na sociálnych sieťach veľa ľudí, ktorí začali cvičiť doma. Či už kvôli tomu, že im zavreli fitness centrá a vynahradzovali si chýbajúci pohyb alebo naopak kvôli získanému času zistili, že ich pohyb baví a pustili sa do toho rovno v karanténe.

Ja som pred začatím celej tejto situácie chodila raz týždene na fitbox a občas som si zacvičila doma jógu. Keď som však prestala kvôli korone chodiť do práce a trávila čas doma, cvičenie som už za pár dní zaradila do každodenného večerného programu a kupodivu som sa doňho väčšinou vôbec nemusela nútiť, ale naopak som sa tešila!


Na túto športovú podprsenku Reebok ste sa ma už pýtali na instagrame, tak prikladám link, kde ju zoženiete.

Základom je podľa mňa zvoliť cvičenie, ktoré vás baví. Ja preferujem cvičenie s vlastnou váhou, bez činiek, gúm a podobných pomôcok. Často som volila jógu práve preto, že ma bolieva chrbát a jóga je na uvoľnenie a spevnenie chrbtových svalov skvelá. Pomáhalo mi aj to, že sa ku mne po pár dňoch pripojil priateľ a tak sme sa vedeli motivovať k pohybu navzájom. Dnes by som vám teda rada predstavila videá a tvorcov, podľa ktorých sme cvičili najčastejšie a verím, že aj po nástupe do práce si aspoň párkrát do týždňa nájdeme na cvičenie doma opäť čas.

Boho Beautiful

Ak ste niekedy cvičili jógu podľa Youtube videí, pravdepodobne ste na túto skvelú ženu už natrafili. Ja som ju objavila pred pár rokmi, takže v prvých dňoch nášho cvičenia bola jasnou voľbou. Jej (nielen) jógové videá pokrývajú všetky stupne náročnosti, zameriavajú sa na rozličné problémy a tak isto majú rôznu dĺžku, takže si viete vybrať, či sa zľahka pretiahnete 10 minút alebo si dáte komplexné hodinové cvičenie.

            

Ak ste z ČR a zaujímate sa o cvičenie, tak Andy a jej crew z FitFab Strong asi poznáte. Na ich stránke nájdete zdarma cvičiaci program a taktiež množstvo ďalších sérii videí rozdelených podľa náročnosti (light, stronger) sa nachádza na ich Youtube kanále. Počas karantény dokonca vychádzalo každú nedeľu jedno špeciálne video so zameraním na rozličné partie, takže v nedeľu bol program vždy jasný :)

             


Nemeckú modelku Caro Daur sledujem na instagrame už veľmi dlho a potešilo ma, že svoje workouty začala zdieľať aj na Youtube. Videí tam zatiaľ nemá veľa, ale určite stoja za vyskúšanie a dúfam, že budú postupne pribúdať. Jej tréningy sú rýchle, intervalové a určite sa pri nich nebudete nudiť. Môj najobľúbenejší je tento 22 minútový workout.

             

Našli ste počas karantény chuť k cvičeniu aj vy? A podľa koho najradšej cvičíte?

Napíšte mi v komentári!

2 komentáre:

  1. Ja patrím k tým, čo doma cvičili vždy. Karanténa, nekaranténa, proste nikdy som nebola milovnikom posilovni. Pohodlnejšie mi pride si doma rozložit podložku, vziat činky, gumu a cvičit nielen s váhou vlastného tela, ale aj s nejakými závažiami. Za tie roky, čo takto cvičim som si už vytvorila svoje vlastné cviky, zostavy, ktoré zaberaju a hlavne, ktoré cvičim rada. Necvičim podla žiadnych videi, to ma akosi nebavi. No, taká som ja :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pohodlnejšie to určite je, hlavne sa človek nemusí nikam presúvať, ale chápem aj tých, ktorých posilovňa a to že niekam idú k tomu viac donútia a doma sú lenivší :) A jasné, ak cvičís už dlho, tak je ideálne si sama zostaviť, čo a ako ti najviac vyhovuje :)

      Odstrániť