štvrtok 4. júna 2020

Prírodné rúže Fraela - všetky odtiene

Fraela rúže sú pre mňa spojením prirodzenosti, kvality, dizajnu a v neposlednom rade dôkazom, že keď do svojho projektu vložíte úsilie a lásku, vzniknú nádherné veci!

Na dnešný článok v spolupráci so značkou slovenských prírodných rúžov Fraela som sa veľmi tešila. Jedná sa o rúže, ktoré sú pomenované po skutočných ženách, pričom každá reprezentuje odtieň, ktorý ju vystihuje. Mám tú česť, že ma dievčatá, ktoré za značkou stoja, oslovili v jej začiatkoch a tak je jeden krásny odtieň pomenovaný aj mojím menom!




Ak o týchto rúžoch počujete prvýkrát, tak v skratke: majú prírodné zloženie, sú veganské, slovenské, hydratačné, s pololesklým finishom a vzhľadom k zloženiu si dovolím tvrdiť, že aj dlhotrvácne. Balené su v recyklovateľných obaloch a dostupné na eshope alebo v dizajnérskych obchodíkoch v SR aj ČR (dostupnosť v rôznych obchodoch aktualizujú na svojom instagrame).


Ale dnes to bude hlavne o jednotlivých odtieňoch týchto rúžov! Odtiene krásne odzrkadlujú podstatu značky. Sú prirodzené, na tvári nekričia, ale dopĺňajú ju. Škála je napriek tomu široká a nájdu sa v nej milovníčky jemných odtieňov, ale aj tie, ktoré sa výrazných pier neboja. Tak sa poďme na všetky pozrieť!


Na nasledujúcich fotkách uvidíte všetkých 15 odtieňov na perách. Fotky nie sú upravované, aby zachovali čo najvernejšie farby, ale samozrejme farebnosť každého monitoru a telefónnej obrazovky sa môže líšiť :) Aj tak verím, že vám táto ukážka odtieňov pomôže rozhodnúť sa, ktorý by bol pre vás ten pravý. Odtiene som rozdelila do troch kategórii, podľa toho, či sa mi javia studené, teplé alebo neutrálne. Vo farebnej typológii nie som odborník, ale ak viete, aké odtiene vám zvyčajne sedia, mohlo by vám toto rozdelenie vyberanie uľahčiť.

1. studené odtiene: Viera, Petra, Ivica, Adriazia





2. teplé odtiene: Linda, Híling, Barbora, Nikoleta, Donna, Nikola







3. neutrálne odtiene: Dominika, Tina, Milada, Clarisse, Kristína






Doplnenie: Keďže rodinka Fraela rúžov sa rozrástla o tri nové odtiene, rozhodla som sa doplniť ich aj do tohto článku, aby zostal aktuálny a kompletný. 

Delenie podľa teploty odtieňu: Martina - neutrálny, Jana - teplý, Tonbo - studený







Doplnenie č.2: Fraela rúže sa rozrástli o ďalší odtieň, krásnu neutrálnu nude farbu s broskyňovým podtónom, odtieň Alex.



Dievčatá odviedli týmito rúžmi naozaj kus práce a ja som z výsledku nadšená, hlavne keď vidím všetky odtiene takto pokope! Verím, že ak Fraela rúže vyskúšate, zamilujete si ich rovnako, resp. som si tým takmer istá, lebo som ešte od nikoho nepočula negatívny ohlas, práve naopak sú všetci ešte spokojnejší, než čakali :)

Ktoré odtiene vás zaujali najviac?

Teším sa na vaše názory a komentáre! 

12 komentárov:

  1. Och, tie sú krásne, veľmi sa mi páčia odtiene aj samotné balenia. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Obaly pekne vystihujú princípy a podstatu tejto ekologickej značky :)

      Odstrániť
  3. Nádherné rtěnky, nepoznám je. Nejvíce se mi líbí odstín Viera a Petra. S těmi jmény to byl skvělý nápad.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už sú dostupné vo viacerých obchodíkoch aj v ČR :) A tieto studené odtiene sa aj mne veľmi páčia :)

      Odstrániť
  4. Bože, ty jsou krásné a to jak obal, tak i odstíny. Vždycky si říkám, že mé jméno nikde není a hle, tady zrovna je! Takže další koupě rtěnky je jasná, Linda bude moje :D :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, výber odtieňov aj balenie je dokonalé! A to je super, že aj svoje meno si tam objavila :))

      Odstrániť
  5. Prave som si kupila odtien Viera a je super! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej tak to som rada, že ťa práve tento odtieň zaujal! :) Nech sa dobre nosí!

      Odstrániť
  6. Jedna hezčí než druhá, u mě vede Dominika, oceňuji i zajímavé obaly, jsou super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mne sa páčia najviac odtiene: Ivica, Tonbo a Alex.

    OdpovedaťOdstrániť