nedeľa 13. septembra 2020

Červené tiene ako inšpirácia na jesenné líčenie

Jeseň v líčení pre mňa znamená oranžové, červené a bordové odtiene, na ktoré sa vždy veľmi teším! Obľubujem ich hlavne na očiach, kde sa dá s touto farebnou škálou vyhrať a vytvoriť množstvo variant líčenia. V dnešnom poste vám ukážem líčenie, ktoré je výraznejšie, ale samy si ho viete prispôsobiť podľa toho, ako intenzívne tiene použijete.

Základom môjho líčenia bol metalický tehlovo červený tieň, ktorý som naniesla plochým štetcom na celé viečko a aj pod spodné riasy a prechod v záhybe oka som následne roztieňovala do stratena matným oranžovo-ružovým tieňom. Baklažánovým tieňom som nakoniec vytvorila jemnú linku od stredu viečka smerom von. Ak by ste chceli líčenie ešte výraznejšie, určite sa nebojte naniesť klasické čierne tekuté/gélové linky. Ja používam umelé riasy minimálne, preto som aj tentokrát naniesla len riasenku, ale opäť je na vás, ako výrazný vzhľad chcete dosiahnuť. Pre celistvejší efekt som naniesla do vnútronej linky oka ešte hnedočervenú ceruzku, vďaka čomu získa líčenie sexy nádych. 



Na pery som volila tmavší nude odtieň s jemnými odleskami. Tento konkrétne je Rimmel Lasting Finish v odtieni Asia. Stojí doslova pár korún, ale kvalita je naozaj super. Je dobre pigmentovaný, nevysušuje a na to, že je krémový, tak aj výdrž je slušná. Takže ak hľadáte dobré rúže v drogérii, tak tieto sú v pomere cena/výkon super voľbou. 



Ako sa vám páči použitie červených odtieňov na očiach?

Majte sa krásne!

8 komentárov:

  1. Určitě, nádhera. myslím si, že by ti slušela i trošku víc červenější odstín :-) krása.

    Jak jsem se dostala k šití

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozmýšľala som už, že vyskúšam ešte niečo výraznejšie, tak nabudúce! Som rada, že sa ti páči :))

      Odstrániť
  2. Veľmi pekné. :) Strašne sa mi červené tiene páčia na druhých, ale ja by som s nimi asi vyzerala, že mám nejakú alergiu. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Podľa mňa treba nájsť len tú vhodnú červenú, v nejakej tlmenej variante by vyzerala určite dobre :))

      Odstrániť