piatok 25. septembra 2015

AVON Big & False Lash Volume Mascara - Recenzia

Ahojte! Na pilotnom workshope s Avonom, o ktorom som vám písala TU, som dostala niekoľko noviniek, z ktorých ma najviac oslovila nová riasenka Big & False Lash Volume Mascara. Obal je tvarovo totožný ako pri riasenke Big & Daring, ale kefka už nie je zahnutá, ale klasická rovná, ale veľkosťou patrí určite k tým väčším, čo robí trochu problém pri líčení dolných rias. Už na pohľad je vidieť, že obsahuje drobné mikrovlákna, ktoré slúžia na predĺženie a zhustenie vlastných mihalníc. Mne sa efekt na riasach veľmi páči, zhustenie je naozaj viditeľné a výhodou je, že sa dá pomerne dobre vrstviť aj bez zlepenia. Cez deň neopadáva a nerozmazáva sa a narozdiel od Big & Daring ide aj dobre odlíčiť. Takže za mňa je táto nová verzia vydarenejšia a ak sa vám páčia výrazné mihalnice, tak sa po nej určite pozrite :)



Pred použitím

Po použití AVON Big & False Lash Volume Mascara

Skúšali ste už nejaké riasenky od AVONu? 

Ako ste boli spokojné?

Majte sa krásne!

10 komentárov:

  1. Konečne nejaká recenzia na túto špirálu. Veľmi ma zaujala, takže uvažujem o jej kúpe. :)
    leuslifestyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že som pomohla! Určite ju nájdeš aj v akcii, tak sa oplatí vyskúšať :)

      Odstrániť
  2. Riasenky Avon som neskúšala už veľmi dávno, no táto ma zaujala už z reklamy a na tebe vyzerá naozaj dobre ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Reklamu som videla tiež a taktiež sa mi páči :)

      Odstrániť
  3. Od Avonu jsem ještě nikdy žádnou řasenku neměla. Vypadá hezky, ale moji nejoblíbenější zůstává řasenka od Maybeline. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maybelline riasenky som používala veľmi dlho a tiež patrili medzi moje naj :)

      Odstrániť
  4. Avon řasenky jsou super, a tuhle krásku jsem si už taky koupila. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/prvni-podzimni-liceni.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Poznám viacero žien, ktoré mali problémy s touto riasenkou. Slzenie očí, bolesť očí, zničené mihalnice a podobne. Dokonca bolesť očí aj po odlíčení. Môže to byť spôsobené aj tými mikrovláknami, o ktorých si písala, ale aj zložením. Neviem. Máte aj vy skúsenosti s nejakou zlou reakciou tejto riasenky?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pre mňa je táto špirálka jedna z naj! Najprv mi ju dala kamoška skúsiť a hned som ju musela objednávať:) Nedrolí sa, krásne maľuje, a vôbec sa nelepí, ked chcem naniesť viac vrstiev, je to bez problémov:) Odporúčam :)

    OdpovedaťOdstrániť