nedeľa 27. septembra 2015

Jesenné líčenie/Autumn makeup tutorial - VIDEO

Ahojte! Po dlhej dobe som sa rozhodla natočiť video tutoriál a keďže sa už blíži jeseň, tak v ňom uvidíte líčenie ideálne práve na toto obdobie! Pôvodne som k nemu chcela nahovoriť aj komentár, ale keďze som prvýkrát vôbec upravovala video cez MacBook a s programom som si teda veľmi nesadla, tak som bola rada, že som ho dala vôbec dokopy. Dokonca aj hudba, ktorú som tam pridala z Youtube asi na 2 minúty z neznámeho dôvodu vo videu nehrá, takže si môžete v tomto čase pokojne niečo zaspievať :D  Ak máte tipy na jednoduché programy na úpravu videí, sem s nimi!

Líčenie, ktoré vidíte na fotkách aj vo videu nosím veľmi rada aj napriek tomu, že je výrazné a vhodné skôr na večer. Základom je bordová farba, ktorú som použila na oči aj pery. Ak nemáte očné tiene v tomto odtieni, pokojne siahnite po lícenke, tak ako som to urobila ja. Na pery som použila milovaný rúž MAC v odtieni Diva, ktorý je na jeseň ako stvorený!



Prepnite si na HD! :)






Majte sa krásne!

10 komentárov:

  1. Tip na program, který upravuje videa nedám, protože sama je netočím. Tak snad poradí někdo jiný. Líčení máš nádherné. Moc se mi líbí odstín rtěnky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Daj šancu iMovie, určite ti to s ním pôjde :) (Ja som síce ešte žiadne video nezverejnila, ale pár ich mám natočených a upravených v tomto programe, v ktorom som sa vlastne učila.)
    K líčeniu - je nádherné! Som blázon do jesenných lookov a aj keď je väčšina z nich o tom istom, vyhšadávam ich najčastejšie. Páči sa mi totiž, že v tomto období veľa dievčat naberie odvahu na výrazné farby, dokonca aj na výrazné oči a pery naraz. To je skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V telefóne iMovie využívam dosť často, tak mu dám asi šancu aj na notebooku :) A ty video určite zverejni! Rada by som sa pozrela a je škoda ich mať uložené len tak pre seba :)) A ďakujem za pochvalu! Presne tak, jeseň je ideálna na výrazné farby, tak to treba využiť :)

      Odstrániť
  3. Kráásne líčenie !! Inak ja používam klasicky Movie Maker, čo je už predinštalovaný k Windovsu,no neviem či sa da stiahnuť aj na Macbooku :-) Ale aj tak je video super, tešim sa na ďalšiee :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na starom notebooku som s ním robila aj ja, ale veľmi mi nesadol, takže mi za ním nebolo nejak ľúto :D Ale tvoje videá sú super! Tak som prekvapená, že používaš ten :)) A ďakujem <3

      Odstrániť
  4. Pěkné video :) Líčení je nádherné a na fotkách ti to neuvěřitelně sluší :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc hezké líčení, hlavně ta rtěnka, ta nemá chybu :)

    OdpovedaťOdstrániť