štvrtok 3. decembra 2015

PREMENA - Líčenie na vianočný večierok

Ahojte! Vianoce sa nám pomaly blížia a preto by som vám rada ukázala inšpiráciu na líčenie počas tohto obdobia aj prostredníctvom premeny, ktorú uvidíte na mojej kamarátke :) Chystala sa na firemný večierok, takže som sa nebála spraviť líčenie o niečo výraznejšie. Pre mňa sú úplnou klasikou vianočných lookov červené pery, takže tie som zvolila aj tentokrát. K tomu jemnejšie smokey eyes doplnené výraznou čiernou linkou, jemné líčka a večerný makeup je hotový! Vlasy som natočila pomocou kónickej kulmy, s ktorou sa dá takýto vzhľad vytvoriť doslova za pár minút, takže ju využívam veľmi často :)



A tu sú ešte fotky z telefónu, síce menej kvalitné, ale líčenie na nich pekne vidieť :)


Aké líčenie by ste na firemný večierok zvolili vy?

Majte sa krásne!

4 komentáre:

  1. Strašne sa je ten look hodí <3
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s Vianočnou giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úplne iná baba na fotke po...až neviem, či sa mi to páči. Slečna je jemná a krásna, tento tvrdší look mi na nej nejako nesedí... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne to isté mi napadlo. Lepšie vyzerala pred ako po.

      Odstrániť